Kanslist
Västra Götalandsregionen / Receptionistjobb / Vara
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Vara,
Grästorp,
Herrljunga,
Vårgårda,
Lidköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Västra Götalandsregionen i Vara,
Grästorp,
Herrljunga,
Vårgårda,
Lidköping eller i
hela Sverige Närhälsan utvecklar primärvård i världsklass. Med hundratals mottagningar i Västra Götaland finns vi nära invånarna och gör skillnad för deras liv och hälsa. Vi erbjuder dig ett stimulerande och meningsfullt arbete med kompetenta kollegor, tydligt ledarskap och utvecklingsmöjligheter.
Publiceringsdatum2021-08-19Om företagetNärhälsan Vara Rehabmottagning söker en kanslist.
Du erbjuds ett stimulerande och flexibelt arbete med engagerade och kunniga medarbetare med olika professioner. På Närhälsan Vara rehabmottagning arbetar åtta fysioterapeuter/ sjukgymnaster, fyra arbetsterapeuter samt undersköterska/ kanslist. Våra lokaler är ändamålsenliga och renoverade sedan några år tillbaka. För oss är det viktig med trivsel på arbetsplatsen, ett öppet klimat och ständig utveckling där alla hjälps åt.
Följ oss på Instagram:
https://www.instagram.com/narhalsanrehabOm arbetet
Vi söker dig som vill arbeta som kanslist hos oss på Närhälsan Vara rehabmottagning. Du bemannar reception och backoffice på vår mottagning där du är navet i vår verksamhet. I ditt arbete ingår att ge god och kunnig service till våra kunder och patienter men också till dina kollegor. Arbetsuppgifterna består bland annat av bemanning av telefon och reception, beställning av varor, lättare städjobb samt att du kommer att vara miljöansvarig.
Om dig
Du som söker har 3-årig gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning inom administration. Vi söker dig som har goda IT-kunskaper samt god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Du har arbetat i Officepaketet och det är meriterande med erfarenhet av Asynja Visph. Du tycker om att möta människor och ser patientkontakten som din största och viktigaste arbetsuppgift. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete i reception eller arbete inom servicebranschen. Har du erfarenhet av arbete inom primärvård är det meriterande.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där flexibilitet, lösningsfokuserad och god samarbetsförmåga är viktiga inslag. Du behöver även kunna organisera och prioritera bland dina arbetsuppgifter samt gillar ett stundtals högt tempo. Du ska kunna arbeta självständigt men också vara med och driva verksamhetsutveckling tillsammans med andra.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Vill du veta mer om VGR kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken
www.vgregion.se/introduktionSå ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Varaktighet, arbetstid
80%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagVÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2021/4935".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Västra Götalandsregionen (org.nr 232100-0131)
Arbetsplats Närhälsan Vara Rehabmottagning
Jobbnummer 5910199
Observera att sista ansökningsdag har passerat.