Kandidatansvarig till Premier Göteborg!

Premier Service Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Premier Service Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Företagsinformation
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 7 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt. Vi sitter i moderna lokaler i Gårda i Göteborg. Läs mer om oss på www.premier.se

Tjänstebeskrivning
Vi söker nu en kandidatansvarig internt till oss på Premier. Är du en driven och serviceinriktad person som trivs med att ha många kontakter? Är du utbildad personalvetare och vill lära dig mer om rekrytering? Då är detta rollen för dig!

I rollen som kandidatansvarig hos oss på Premier kommer du att stötta rekryterarna i det dagliga arbetet med fokus på kandidatinflödet. Du kommer bli Premiers ansikte utåt för våra kandidater och ansvarar för att ge snabb och relevant återkoppling i våra rekryteringsprocesser. Du kommer ha många kontakter både internt och externt samtidigt som du hanterar administrativa arbetsuppgifter på ett strukturerat och effektivt sätt.

Kandidatansvarig har en central och viktig roll i våra rekryteringsprocesser. Ditt dagliga arbete består i att kartlägga branscher och företag samt identifiera och söka upp relevanta kandidater till våra uppdrag, annonsera och göra urval. Du tar den första kontakten med kandidater, beskriver tjänsten och genomför telefonintervjuer. Du bokar in kandidater på intervjuer till våra rekryterare och sköter administrationen runt detta. Din roll innebär ett nära samarbete med våra rekryterare och du blir ett viktigt stöd till dom. Vid behov är du också med på besök hos kunder och utför även administrativa arbetsuppgifter i vårt affärssystem.Telefonen och datorn blir ditt främsta arbetsverktyg. Rollen innebär att du även kommer att stötta rekryterare på våra andra orter. Du rapporterar direkt till vår Rekryteringschef.

Publiceringsdatum
2022-03-08

Kvalifikationer
Vi söker dig som nyligen har avslutat en akademisk utbildning inom relevant område och är i början av din karriär, alternativt har några års erfarenhet från rekryterings- och bemanningsbranschen. Som person är du prestigelös, kommunikativ, nyfiken och engagerad, med en fallenhet för att prata med olika typer av människor i din vardag. I vår bransch är vi vana vid snabba puckar och ständiga förändringar, vilket kräver att du har en positiv inställning och är förändringsbenägen.

För att passa in i rollen drivs du av utmaningar och av att se resultat. Självklart har du ett genuint intresse för att jobba med människor och är dessutom bra på att bygga relationer och skapa förtroende hos andra människor. För att bli en framgångsrik kandidatansvarig krävs det att du är strukturad, har möjlighet att hantera olika arbetsuppgifter samtidigt samt att du har en stor egen drivkraft och gillar att arbeta i en fartfylld miljö. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift och har goda IT-kunskaper.

Vad erbjuder vi dig?
Du kommer att vara en del av ett kompetent och positivt team, som alltid gör sitt yttersta för att göra våra kunder och kandidater nöjda. Våra ledord är professionella, personliga och engagerade, vilket genomsyrar allt vi gör, i såväl rekryteringsprocesser som till samhällsengagemang. Vi växer och för rätt person kommer detta att vara en unik chans att utvecklas med Premier!

Låter det intressant?
Har du frågor, så tveka inte att kontakta Rekryteringschef Malou Lundgren, tel. 0733-200 880 eller mail: malou.lundgren@premier.se.

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 25 mars 2022. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Premier Service Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3233".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Premier Service Sverige AB (org.nr 556495-2017), http://www.premier.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Malou Lundgren
malou.lundgren@premier.se
0733-200 880

Jobbnummer
6412707

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Premier Service Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Premier Service Sverige AB: