Kampanjsupport / kampanjadministratör för omgående start
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Hässleholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Hässleholm,
Perstorp,
Östra Göinge,
Kristianstad,
Osby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Hässleholm,
Perstorp,
Kristianstad,
Osby,
Höör eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-03-18Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till siste oktober. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns eventuellt möjlighet till förlängning av uppdraget.
Om företagetI denna annons går vi inte ut med vilket företag uppdraget är till, du kommer få reda på mer information vid ett inledande telefonsamtal.
Dina arbetsuppgifterSom kampanjsupport kommer din roll i huvudsak att vara fördelad på två fokusområden. Den första är att korrekturläsa och kontrollera annonser, som sedan ska publiceras gentemot företagets kunder. Detta innebär att du går igenom materialet och säkerställer att det är korrekt kopplat till prissättning, översättning, formulering och layout. Den andra delen består av att administrativt arbeta i företagets system för att hantera kampanjerna så att de är korrekta. Detta innebär att du hanterar artikel, pris och eventuell prisjustering för att priserna ska vara uppdaterade och att försäljningen i butik gentemot kund därmed kan genomföras rätt.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• För att lyckas i rollen tror vi att du har någon av följande bakgrund:
• Arbetslivserfarenhet från administrativt arbete
• Erfarenhet av att arbeta i butik i kombination med någon administrativ vana
• Mycket goda kunskaper i Excel
• Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
• Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i SAP eller PMR
• Meriterande med eftergymnasial utbildning inom marknadsföring eller kommunikation
För att trivas i rollen har du ett strukturerat arbetssätt och trivs i en administrativ roll där du tar ansvar och ägandeskap för dina arbetsuppgifter. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning till att komma till jobbet och som trivs med att arbeta både självständigt och i team, då du ser ett mervärde av att arbeta tillsammans med andra för att gemensamt hålla de deadlines som finns i arbetet. Slutligen förstår du vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en bra helhetssyn.
Övrig information:
Start: 4 april
Plats: Hässleholm, med möjlighet att delvis arbeta på distans
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kampanjsupport, support, administratör, dagligvaruhandeln, fmch, hässleholm, skåne, malmö, lund, distansjobb, kristianstad, distans, remote, omgående, kampanj, butik, retail, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Julia Jobacker
julia.jobacker@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6451713
Observera att sista ansökningsdag har passerat.