Kam Till Omnils Group AB
Omnils Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Omnils Group AB i Stockholm,
Sigtuna,
Alvesta eller i
hela Sverige OMNILS GROUP är ett facility management-företag med många kunder inom hotell & restaurangbranschen. Vi är ISO-certifierade på både miljö och kvalitet, vilket genomsyrar allt vi gör. Vi gillar att jobba nära våra kunder och tillsammans finna de bästa lösningarna för just dem. OMNILS GROUP AB växer så det knakar och vill växa mer, varför vi behöver förstärkning i säljteamet på 50% - 75%.
Vem är du?
Vi söker dig som älskar att hitta nya affärsmöjligheter och att stänga affärer som är bra för både våra kunder och företaget. En klassisk win-win, helt enkelt!
Som Säljare hos oss på OMNILS GROUP AB är du förtroendeingivande och har lätt för att skapa goda och långsiktiga relationer med våra kunder. Just relationsbyggande tillsammans med en hög servicegrad är något vi värderar högt. Som person är du social och inkluderande som enkelt knyter kontakt och skapar goda relationer med alla typer av människor. Du är flexibel och lyhörd för våra kunders olika behov och går i gång på att lösa problem och hitta nya vägar till framgång. Om du får välja så föredrar du en arbetsmiljö där det är snabba puckar och ständig utveckling. Du är duktig på att arbeta strukturerat för att nå dina mål. Att jobba tillsammans och sätta laget framför jaget är något vi värderar högt och du likaså.
Du har förmodligen tidigare erfarenhet inom hotell & restaurang eller facility management helst från en säljande tjänst. Det är en förutsättning att du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Det är viktigt för oss att du har viljan att lära och utveckla dig inom hotell & restaurang och facility management och är intresserad av innovativa lösningar. Arbetet innefattar många digitala moment, därför är det viktigt att du har en grundläggande teknisk kompetens.
Vad du ska göra?
Ditt fokus kommer att vara att få in nya uppdrag åt OMNILS GROUP AB, både från hotell & restaurang och andra branscher. Tidvis kommer du att hantera upphandlingar. Du kommer även att jobba med existerande kunder, bl a avstämningsmöten för att verifiera kundnöjdhet och säkerställa att kunden alltid har de resurser de behöver.
OMNILS GROUP AB är ägarlett, vilket gör att du aldrig brottas med långa beslutsvägar eller byråkrati. Mao, du har stora möjligheter att påverka din vardag och hur du jobbar. Tjänstens omfattning är 50% - 75% och skräddarsys efter din situation. Du får gärna ha en bisyssla som inte konkurrerar med OMNILS GROUP AB:s verksamhet.
Du kommer att ha ett rörligt arbete med många kundkontakter, främst i Stockholmsområdet. Din bas blir vårt kontor i Traneberg, som ligger på endast 5 minuters promenad från Alviks tunnelbanestation.
Hör av dig!
Är du lika nyfiken på oss som vi är på dig? Tveka inte att höra av dig till Jesper Wirdén på 0760-37 38 62 om du har frågor kring tjänsten eller om OMNILS GROUP AB.
Bra att veta
Vi är tacksamma för din ansökan senast den 14 sep 2023. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Inför rekryteringsarbetet har OMNILS GROUP AB noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-15
E-post:
jesper.wirden@omnils.se Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Omnils Group AB (org.nr 559271-4009),
http://www.omnils.se/ Tranebergsvägen 60 (
visa karta)
167 44 BROMMA
Kontakt Jesper Wirdén
jesper.wirden@omnils.se 0760-373862 Jobbnummer 8079987
Observera att sista ansökningsdag har passerat.