KAM support / Account Manager

Randstad AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-03-14

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi till Beiersdorf Sverige en KAM support/Account Manager för att täcka en föräldraledighet (6 månader). I den här rollen trivs du med varierande uppgifter, administration och är även bekväm med att själv hålla säljmöten. Du blir spindeln i nätet och kommer att stötta KAM och kunder med produktdata och annan information som behövs, säkerställa uppdatering av interna dokument och att allt är på plats inför nyhetslanseringar. I rollen ingår även ett visst eget kundansvar.

Vi ser fram emot din ansökan senast 24-03-28, urval och intervjuer sker löpande, inkom därför gärna med din ansökan så snart som möjligt. För det här uppdraget samarbetar vi med Randstad Marknad och Kommunikation. För mer information är du välkommen att kontakta konsultchef Maria Zachau, maria.zachau@randstad.se

Ansvarsområden
Stötta KAM och kunder med data och annan information för effektiv kundbearbetning och positiv försäljningsutveckling.
Ta fram underlag och presentationsmaterial i Excel och PowerPoint.
Självständigt ansvara för en kund med stöttning av övrigt KAM team och chef.

Kvalifikationer
Tjänsten passar dig som är serviceinriktad, har förmågan att bygga starka relationer, har koll på detaljer och klarar av att hålla deadlines. Du är driven och trivs med att hjälpa och bistå kollegor och kunder med korrekt information för att tillsammans generera starka affärsrelationer och försäljningsresultat.

Eftergymnasial utbildning inom företagsekonomi, gärna med inriktning marknadsföring eller försäljning.
Kan hantera tvärfunktionella team och snabbt sätta dig in i olika situationer och utmaningar och leverera innan deadline.
Affärsmannamässig och bra på att bygga och utveckla goda relationer.
Tar egna initiativ och har förmågan att jobba både självständigt och i team.
God kommunikationsförmåga muntligt och skriftligt, både på svenska och engelska.
Excel
Powerpoint

Som person är du:
Prestigelös
Strukturerad
Noggrann
En "doer"
Social

Om företaget
Beiersdorf AB
Beiersdorf AB är baserat i Göteborg (Lindholmen) och har cirka 100 anställda i Sverige. Vi har ett hybrid arbetssätt med 60% kontorsnärvaro. Vi på Beiersdorf vill hjälpa människor att må bra med sin hud. I 140 år har vi utvecklat innovativa hud- och kroppsvårdsprodukter för välkända varumärken som NIVEA, Eucerin, Hansaplast, Labello, Atrix och Dubbeldusch. Men vårt engagemang sträcker sig långt utöver att ta hand om huden. Vi agerar enligt vårt syfte, WE CARE BEYOND SKIN och tar ansvar för våra konsumenter, våra anställda, miljön och samhället. Bakom varje varumärke, varje produkt och varje prestation finns våra mer än 20 000 anställda världen över. Det är för dem som vi lever en inkluderande kultur av respekt och förtroende som är starkt anpassad till våra värderingar - Care, Courage, Simplicity och Trust.

Besök gärna vår hemsida www.beiersdorf.se för mer information om vårt företag och våra varumärken.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Beiersdorf AB

Jobbnummer
8541719

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: