KAM Support

Würth Svenska AB / Backofficejobb / Örebro
2021-08-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "KAM Support" (publicerad 2023-04-20) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Würth Svenska AB i Örebro, Nacka, Eskilstuna, Västerås, Norrköping eller i hela Sverige

Vi behöver förstärka vårt KAM Support team tillfälligt och söker därför dig som har en mycket god administrativ förmåga, är serviceminded och är en person som gillar en miljö med högt tempo. Detta är en visstidsanställning med möjlighet till förlängning.

Om Würth
Würth är en kombination av ett logistikföretag, ett serviceföretag och ett säljbolag. Vårt mål är att hjälpa våra kunder att effektivisera sin hantering av förbrukningsmaterial genom lösningar som sparar tid och skapar ordning och reda.

Vårt huvudkontor och lager finns i Örebro, där finns också de administrativa och lagerrelaterade tjänsterna. Vi har Sveriges största säljkår, butiker över hela landet, innesäljare, e-handel i framkant och en kompetent kundsupport. Würth är världens ledande leverantör av förbrukningsmaterial till företag inom fordon, industri, bygg och hantverk. Koncernen finns i 84 länder och har ca 80 000 anställda. Vår värdegrund som bygger på inspiration, mod och passion visar vad vi står för och vad vi vill åstadkomma.

Vad innebär det att jobba på KAM Support?
På KAM Support ansvarar du för framtagning av avtalsförslag, statistik, prislistor och rabattnycklar. Du arbetar i kontinuerligt nära samarbete med våra Key Account Managers och utifrån stödfunktion gör du lönsamhetssimuleringar. Du tar fram underlag till RAM/RC/KAM/FC/DC inför omförhandling av avtal och priser.

Avdelningen KAM Support består av totalt 6 kollegor som stödjer vår säljorganisation med Priser, Avtal och annan avtalsrelaterad support. Frågorna är många via mail och telefon, tempot är periodvis högt.

Några viktiga arbetsuppgifter:

• Du producerar offerter, pris och avtalsförslag
• Du beräknar och verkställer bonusutbetalningar
• Du tar fram statistikunderlag och rapporter till koncernen.

Publiceringsdatum
2021-08-25

Profil
• Arbetet kräver en hög administrativ förmåga, god social kompetens och att du gillar ett högt tempo.
• Du har en mycket god datorvana med främst goda kunskaper i Excel och Word.
• Din kommunikationsförmåga är god och du hanterar svenska och engelska i tal och skrift. Engelska är vårt koncernspråk.
• Du tilltalas av att medverka och aktivt bidra till vardagsutvecklingen på avdelningen.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig ett jobb i ett attraktivt företag med goda utvecklingsmöjligheter lokalt och globalt. Vi erbjuder dig en plats bland duktiga kolleger, en marknadsmässig lön, kompetensutveckling och mycket annat. Vår värdegrund som bygger på inspiration, mod och passion visar vad vi står för och vad vi vill åstadkomma.



Omfattning: Heltid, tjänsten är en visstidsanställning med möjlighet till förlängning.

Placering: Vid vårt huvudkontor i Örebro.



Vi tillämpar löpande urval med sista ansökningsdag 12 september2021 och vi kommer att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdatum om vi hittar rätt kandidat. Kontaktperson för tjänsten är Chef Business&Pricing och KAM Support Per Jansson, 070 374 06 86.

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning med möjlighet till förlängning 100%

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Würth Svenska AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Würth Svenska AB (org.nr 556109-3021), https://www.wurth.se/om-wurth/att-jobba-pa-wurth/

Arbetsplats
Würth

Jobbnummer
5920331

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Würth Svenska AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Würth Svenska AB: