Kalkylator till stabilt bolag i byggbranschen - Framtiden AB - Inköpar- och marknadsjobb i Stockholm
Kalkylator till stabilt bolag i byggbranschen
Framtiden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm

Är du en social och öppen person med ett härligt driv? Har du viljan att lära dig nya saker och utvecklas? Vill du arbeta som kalkylator/inköpare i byggbranschen?
Vi har tjänsten för dig - ansök redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Som kalkylator hos vår kund kommer du räkna på inkommande anbud i form av ritningar över projekt från kunder. Du kommer tillsammans med en arbetsledare åka ut till projektplatserna som är belägna i Stockholmsområdet för att få en övergripande bild av projektet. Därefter kommer du att kalkylera på vad jobbet kommer kosta, mängda material, maskiner och personal etc. Du kommer att sammanställa din kalkyl till en offert som sedan skickas iväg kunden, vinner ni anbudet kommer du även sköta inköpet av materialet enligt offerten.
Vid start kommer du att gå bredvid en erfaren kalkylator för att lära känna företaget samtidigt som du kommer att växa in i rollen för att med tiden kunna ta eget ansvar över inkommande anbud.


Om företaget
Vår kund är specialiserade på mark- och anläggningsarbete och jobbar mycket mot större företag som NCC, Peab och Skanska. De är ett av 11 bolag som ingår i en moderkoncern med cirka 150 anställda. De har lång erfarenhet av olika typer av markarbeten, både från landsort och stadsmiljö. Mer information ges vid intervjutillfället.

Din profil
Skallkrav:
* Relevant utbildning mot bygg/kalkyl, YH- alt högskoleutbildning
* Körkort
* Svenska i tal och skrift

Meriterande:
* Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
* Erfarenhet från byggbranschen

För att passa in på företaget söker vi dig som är social och framåt. Du skall vara driven och ha viljan att utvecklas samt tycka om att ta eget ansvar och vara proaktiv.

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 08-17, flex
Placering: Stockholm, Enskede
Start: Omgående enligt överenskommelse

Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-01-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-02
Ange följande referens när du ansöker: 14758
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anja Widell anja@framtiden.com Mob 0722-02 55 36

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 29

Jobbnummer
3915264

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: