Juniora inköpskoordinatorer
Infratek Sverige AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Infratek Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Vallentuna,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Infratek bidrar till att det moderna samhället ska fungera så bra som möjligt. Vi bygger, driftar och underhåller kritisk infrastruktur. Det rör sig om eldistribution, järnvägssystem, elsäkerhet, gatubelysning, laddstationer för elbilar eller tunnelsäkerhet. Infratek erbjuder många olika tjänster inom projektledning, kvalitetskontroll, montagearbete och underhåll. Vi är leverantörsoberoende och samarbetar med alla aktörer i branschen. Vi är ett lag på 1400 anställda, fördelat på 40 avdelningar i Norden, och en samlad omsättning på ca 3 miljarder NOK. Infratek expanderar och får ständigt nya projekt och uppdrag i Norge, Sverige och Finland. På Infratek jobbar vi gärna tvärs över landsgränser och mellan olika avdelningar i varje land. Infratek använder Facebook at work som plattform för intern kommunikation. Läs mer på
www.infratek.se. Infratek söker juniora inköpskoordinatorer till nytt shared service center
Vad innebär det att vara inköpskoordinator?
Infratek söker två inköpskoordinatorer till verksamhetens shared service center, beläget i Västberga.
Funktionen kommer att starta upp i början på 2018 och avser att stötta hela Infrateks svenska verksamhet inom en mängd frågor främst kopplade till service inom företagets inköpskategorier.
Då denna funktion är ny kommer du att få vara med och sätta din egen prägel på hur uppgifterna på bästa sätt ska skötas och uppnå de uppsatta målen. De absolut viktigaste målen för funktionen innebär att skapa ett effektivt utförande med hög grad av service på riksgemensamma processer.
Ansvarsområden kommer inkludera
- Skapa en riksgemensam process för telefoniadministration
- Beställning av arbetskläder och passerkort
- Systemadministration och beställningar vid nyanställningar
- Beställa dator och tillbehör till nyanställd
- Kontaktperson mot företagets växel
- Övriga administrativa uppgifter
I denna tjänst har du kontaktytor med hela den svenska verksamheten och kommer därför på daglig bas interagera med många olika typer av människor. Exempelvis Gerd som bemannar receptionen i Västberga, avdelningschefen Anders i Malmö eller Mats som jobbar som distributionselektriker i Eksjö. Vi har kontor på flera håll i landet och du kommer samarbeta löpande med personer från hela organisationen och även med externa leverantörer av tjänster och produkter.
Vem är du?
För att lyckas i denna tjänst behöver du kunna driva egna initiativ, vi vill att du sätter höga mål för dig själv och jobbar uthålligt för att nå dem.
Att prioritera kundnöjdhet och visa genuint intresse för dina beställare är en grundpelare i din inställning då arbetet kommer ske efter tydligt uppsatta mål när det gäller kundnöjdhet. Du behöver alltså kunna vara entusiastisk och positiv, även om du ställs inför pressade situationer.
Eftersom du har många olika kontaktytor så är det viktigt att kunna anpassa dig efter olika människor och situationer för att vara synlig för dina kunder. Det kan definitivt bli en utmaning då du inte har alla kunder i huset, så du bör under perioder vara beredd på att resa till olika kontor i Sverige för att kunna erbjuda service på plats.
Publiceringsdatum2017-11-01KvalifikationerGymnasieutbildning
2 års arbetslivserfarenhet inom support, service eller administrativa tjänster
Meriterande med B-körkort
God systemvana och förmåga att hantera IT-verktyg
Vilka är vi på Infratek?
På Infratek är en kollega alltid nära och vi har kul tillsammans. Prestigelösheten och hjälpsamheten går som en röd tråd genom företaget och vi ställer upp för varandra och vill att det ska gå bra för alla. Medarbetarna har förtroende för den egna och kollegornas kompetens. Det är en förutsättning för den frihet och det ansvar som medarbetarna har och förväntas ta. Vi ser med stor ödmjukhet på jobbet som utförs och vet att det alltid finns mer att lära. Utmaningar och problem löser vi tillsammans. Det skapar bra team och glädje i arbetet. Oavsett roll arbetar vi med siktet inställt på leverans. Det finns en produktiv vilja i varje utförd uppgift, med nöjd kund och slutkund som det huvudsakliga målet. Ingen dag är den andra lik och variationen i arbetet gör att individen behöver och får utveckling för att möta framtiden.
Vi är hjälpsamma, yrkesskickliga och leveransfokuserade.
Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 2017/62
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagInfratek Sverige AB
AdressInfratek Sverige AB
Västberga allé 36 B
12630 Hägersten
KontorsadressVästberga allé 36 B
Jobbnummer 3778264
Observera att sista ansökningsdag har passerat.