Junior VD-assistent / administrativt stöd!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du administrativ erfarenhet och tycker om att ge service? Då har vi uppdraget för dig som VD-assistent / administrativt stöd hos en av våra kunder centralt i Stockholm!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som VD-assistent / administrativt stöd kommer du att stötta både ledningsgrupp och VD i administrativa göromål såsom mötesbokning, protokollföring vid möten. Du kommer boka resor, lokaler, förtäring osv, samt agera stöd då information skall publiceras på intranätet. Detta är en flexibel roll där du som är prestigelös, framåt och strukturerad kommer att stortrivas!  Uppdraget beräknas starta den 19 januari och pågår tillsvidare.

Vem trivs här?
Du som har administrativ erfarenhet sedan tidigare samt är strukturerad, noggrann och serviceminded kommer snabbt att komma in i rollen. Då uppdraget innebär att utföra arbetsuppgifter både högt och lågt med stor variation är det viktigt att du är flexibel och prestigelös. Du kommer också ha många kontaktytor, vilket gör att du som är social och framåt, med lätthet kommer att axla denna roll!

Vad erbjuder vi?
Ett heltidsuppdrag som VD-assistent hos en välkänd kund inom fastighetsbranschen. Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas den 19 januari. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2015-01-08

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-07
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cilla Orban 08-59898154

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2119768

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: