Junior testare och applikationssupport
Decerno / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Decerno i Stockholm,
Uppsala,
Göteborg eller i
hela Sverige Sigma är en ledande leverantör av tjänster inom IT, Management och Informationslogistik. Med nordiska kunder som bas levererar vi på en internationell marknad och fokuserar på funktionella åtaganden. Sigma är noterat på Stockholmsbörsen och har cirka 1500 medarbetare i nio länder.
www.sigma.seDecerno bygger skräddarsydda, verksamhetskritiska system för stora företag och offentlig förvaltning. Vi bygger nu upp en ny supportfunktion och söker därför efter personer som vill arbeta med applikationssupport.
Publiceringsdatum2015-12-08Om tjänstenDin uppgift är att ge våra kunder snabb, pedagogisk och personlig service via telefon och internet. Ditt mål är nöjda användare till de system vi levererar. Det är ett utvecklande uppdrag där du får sätta dig in i flera olika applikationer som används av Sveriges största mäklare, Fastighetsbyrån. Systemen är byggda i Windowsmiljö.
Arbetet bedrivs i nära samarbete med de som utvecklar systemen. Vid sidan av applikationssupport kommer du att delta i testning av nya system för att i förväg och snabbt bygga upp din kompetens inom olika applikationer.
Tjänsten innebär alltså primärt applikationssupport men även en del testarbete. Du kommer att arbeta i våra trevliga lokaler i Kista och ha en nära kontakt med vår utvecklingsavdelning.
För dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med support finns även möjlighet att ta ett större ansvar för att bygga upp och organisera supportfunktionen.
BakgrundVi lägger stor vikt vid dig som person och förväntar oss att du är social och serviceinriktad ut i fingerspetsarna! Du har tidigare erfarenhet av support gärna i roller som helpdesk, teknisk support eller liknande. Du uttrycker dig väl i svenskt tal och skrift. Vidare är du tekniskt intresserad och gillar att utforska och snabbt sätta dig in i nya system.
Kvalifikationer• Minst 1 års erafarenhet av applikationssupport, helpdesk, teknisk support eller liknande
Meriterande:
• Högskoleutbildning inom IT
• Erfarenhet av programmering
• Erfarenhet av testning
• Kunskaper i SQL
• Kunskap om mäklarbranschen
Vi erbjuder
Vi erbjuder ett kreativt arbete i en stimulerande och utmanande miljö där det finns en vilja att sprida kunskap och idéer. Hos oss har du alla förutsättningar för att kompetensutvecklas. Våra projekt är utmanande och kräver god samarbetsförmåga. Detta gör att vår företagskultur är präglad av omtänksamhet och en stark gemenskap. Som företag befinner sig Decerno alltid i rörelse: vi vidareutvecklar ständigt våra strukturer kring teknik- och metodutveckling, affärsmässiga processer och ledarskap. Våra värderingar är pålitlighet, yrkesstolthet, kundfokus och engagemang. Om du vill arbeta i en platt organisationsstruktur som utmärks av prestigelöshet och omtänksamhet så är Decerno platsen för dig.Decerno har sedan 1984 byggt skräddarsydda IT-lösningar åt både företag och organisationer med höga krav på kvalitet och tillförlitlighet. Decernos har idag 43 anställda och har sitt huvudkontor i Kista. Decerno är en del av Addnode Group som är noterad
på OMX Nordic List, Small Cap.
Så ansöker duI den här rekryteringen samarbetar Decerno med Sigma Resources. Ditt CV och personliga brev skickar du in genom att klicka på ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarige Rebecka Ekberg,
rebecka.ekberg@sigma.se alt 070-660 21 22. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
heltid heltid
Ersättningmarknadsmässig
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRebecka Ekberg +46 706602122
FöretagDecerno
AdressDecerno
Lindholmspiren 9
41756 Göteborg
KontorsadressLindholmspiren 9
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2565667
Observera att sista ansökningsdag har passerat.