Junior teknisk projektledare i kundförvaltning och support - på

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2018-03-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior teknisk projektledare i kundförvaltning och support - på " (publicerad 2018-05-08) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-03-26

Företaget
Primelog, som är en affärsenhet inom Pagero Group, är en ledande SaaS (Software-as-a-Service) leverantör för globala logistiklösningar med fokus på utveckling av transporthanteringssystem (TMS), komponenter som stöder hela upphandlingsprocessen, t.ex. kontraktshantering, automatisk pris/fakturakontroll, utgiftsanalys och attestering. Pagero Group levererar molntjänster till globala företag för att automatisera processerna purchase-to-pay, order-to-cash och logistics-to-pay. Primelogs kompetens inom logistik och med sin mjukvara Primelog TMS är det som attraherar globala kunder, de största och mest inflytelserika företagen i sin bransch. Företaget sitter i fräscha lokaler på Kungsgatan i centrala Stockholm.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som junior teknisk projektledare arbetar du främst med att möta kundernas behov i deras lösning genom att erbjuda support, felsökning och åtgärd inom exempelvis databaser, integrationer, frakter, logistik, lastplanering och fakturor. Kunderna supporteras via skype, mail och ett ärendehanteringssystem. Du arbetar parallellt med ärenden av varierad svårighetsgrad där du lotsar din kund genom Primelogs system. Beroende av ärendets karaktär kan det ta allt från någon minut till flera arbetsdagar tills uppdraget är slutfört. I rollen driver du självständigt ditt arbete vilket innebär att du får stor frihet under ansvar. Teamet du ingår i består idag av fyra erfarna och kompetenta personer som jobbar i ett tätt samarbete, För rätt person finns det mycket goda utvecklingsmöjligheter.


Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning inom systemvetenskap, IT/teknik eller motsvarande erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Arbetslivserfarenhet från teknisk support
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska
• Erfarenhet av att ge support inom affärssystem är meriterande
• Det är meriterande med kunskaper inom integration samt Oracle SQL, Java EE och/eller Qlikview

För att trivas i denna roll ser vi att du har ett stort tekniskt intresse och lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. Du har vilja, intresse och förmåga att hjälpa andra människor och anstränger dig för att leverera lösningar. Du är en analytisk person som trivs med komplexa arbetsuppgifter och motiveras av att förstå bakomliggande faktorer till problem. Vidare trivs du med att arbeta i grupp och tar stort eget ansvar för ditt arbete och dina projekt.
Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet i urvalsprocessen.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: first line, 1st line, second line, 2nd line, service, kundservice, order, project, Teknik, fakturering, e-tjänster, orderhantering, administration, Oracle SQL, Java EE, Qlikview, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caleb Musie caleb.musie@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4045540

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: