Junior Technical Customer Support till Bonniers nysatsning BookB
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-09-19FöretagetBookBeat AB är en startup inom Bonnierkoncernen som 2015 påbörjade resan att skapa marknadens bästa tjänst för att hitta och uppleva e-böcker och ljudböcker, både i Sverige och internationellt. En första versionen av produkten släpptes i början av 2016, och nu fortsätter äventyret!
Företaget har i dagsläget drygt 30 anställda som sitter i Bonnier Books lokaler på Sveavägen i Stockholm.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Technical Customer Support fungerar du som bryggan mellan kunden och produktutvecklingsteamet. Du ansvarar för att ta emot och behandla kundärenden av teknisk karaktär, och fördelar vidare de mest komplicerade fallen till företagets duktiga utvecklare. Rollen innefattar även löpande testning av produkten, i appar och på webben, och i detta avseende arbetar du nära BookBeats QA-koordinator.
Som Technical Customer Support får du både kundperspektivet, utvecklingsperspektivet och QA-perspektivet. I ett företag som BookBeat får du också möjlighet att på sikt ta en större roll med att utveckla produkten.
Kvalifikationer• Teknisk eftergymnasial utbildning
• Meriterande med arbetslivserfarenhet inom teknisk support
• Erfarenhet av serviceyrken stort plus
• Meriterande med intresse för test och QA-frågor
• Svenska och engelska
Du är en problemlösare som förstår slutkunden och brinner för att ge bästa möjliga service. Att hantera många olika typer av personer är inget problem för dig och du trivs i en social roll med många kontaktytor. I en organisation som BookBeat är det viktigt att du är självgående och drivande i dina arbetsuppgifter. Du bör också vara strukturerad och noggrann och fånga upp eventuella frågetecken som behöver åtgärdas - omgående eller på sikt.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: teknisk support, support, kundsupport, technical customer support, technical support, test, manuell testing, testautomatisering, felsökning, service
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare., Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaja Vukasinovic 08-40024050
maja.vukasinovic@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3054861
Observera att sista ansökningsdag har passerat.