Junior Technical Customer Support till Bonniers nysatsning BookB

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-09-19

Företaget
BookBeat AB är en startup inom Bonnierkoncernen som 2015 påbörjade resan att skapa marknadens bästa tjänst för att hitta och uppleva e-böcker och ljudböcker, både i Sverige och internationellt. En första versionen av produkten släpptes i början av 2016, och nu fortsätter äventyret!

Företaget har i dagsläget drygt 30 anställda som sitter i Bonnier Books lokaler på Sveavägen i Stockholm.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Technical Customer Support fungerar du som bryggan mellan kunden och produktutvecklingsteamet. Du ansvarar för att ta emot och behandla kundärenden av teknisk karaktär, och fördelar vidare de mest komplicerade fallen till företagets duktiga utvecklare. Rollen innefattar även löpande testning av produkten, i appar och på webben, och i detta avseende arbetar du nära BookBeats QA-koordinator.

Som Technical Customer Support får du både kundperspektivet, utvecklingsperspektivet och QA-perspektivet. I ett företag som BookBeat får du också möjlighet att på sikt ta en större roll med att utveckla produkten.

Kvalifikationer
• Teknisk eftergymnasial utbildning
• Meriterande med arbetslivserfarenhet inom teknisk support
• Erfarenhet av serviceyrken stort plus
• Meriterande med intresse för test och QA-frågor
• Svenska och engelska

Du är en problemlösare som förstår slutkunden och brinner för att ge bästa möjliga service. Att hantera många olika typer av personer är inget problem för dig och du trivs i en social roll med många kontaktytor. I en organisation som BookBeat är det viktigt att du är självgående och drivande i dina arbetsuppgifter. Du bör också vara strukturerad och noggrann och fånga upp eventuella frågetecken som behöver åtgärdas - omgående eller på sikt.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: teknisk support, support, kundsupport, technical customer support, technical support, test, manuell testing, testautomatisering, felsökning, service

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare., Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maja Vukasinovic 08-40024050 maja.vukasinovic@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3054861

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: