Junior serviceadministratör till Toyota Material Handling

Jurek Recruitment & Consulting AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Recruitment & Consulting AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Junior serviceadministratör till Toyota Material Handling
Är du en nyfiken och serviceinriktad administratör som vill ta steget vidare? Är du redo att anta utmaningen att representera ett av de största varumärkena i världen?

Toyota Material Handling söker nu en framåtriktad och ansvarstagande serviceadministratör där du får arbeta tillsammans med glada och engagerade kollegor. Trivs du att arbeta i en rörlig och föränderlig organisation, där du även kan komma med idéer till förbättring? Då kommer du hamna rätt!

Publiceringsdatum
2023-11-14

Dina arbetsuppgifter
Som serviceadministratör ansvarar du för administrationen gällande serviceavtal för bolagets kunder och arbetar i en kommunikativ roll med många kontaktytor både inom och utanför organisationen. I rollen kommer du även att arbeta med fakturering av serviceorder och vara kontaktperson mot kunder såväl som mot resterande organisationen gällande avtals- och fakturafrågor.

Dina arbetsuppgifter
Kontrollera och komplettera inkommande serviceavtal
Administrera avtal i system
Registrera och justera kundinformation samt avtalsändringar
Ansvara för fakturering av serviceorder, försäkringsärenden och serviceavtal
Hantera och följa upp fakturor
Vara behjälplig med kund- och fakturafrågor, både internt och externt
Supportera organisationen i diverse administrativa arbetsuppgifter

Vem är du?
Vi söker dig som trivs med administrativa- och koordinerande arbetsuppgifter i en rörlig organisation. Erfarenhet från en liknande roll och fakturering är meriterande, men ej ett krav. Du är en god kommunikatör med positiv och lösningsinriktad inställning, med förmågan att hantera flera arbetsuppgifter parallellt. För att lyckas i rollen ser vi att du trivs i en händelserik arbetsmiljö och har en god förmåga att kunna prioritera dina arbetsuppgifter och arbeta strukturerat. Du har en grundläggande förståelse för debet och kredit.
Du är en ordningsam, ansvarstagande och noggrann person som har en god administrativ förmåga. I rollen har du kontakt med kunder såväl med kollegor internt vilket ställer krav på att du har en god samarbetsförmåga och servicekänsla. Du drivs av service och är mån om att bidra till god kvalitét och sammanhållning. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Du erbjuds
Toyota Material Handling erbjuder dig en intressant och mångsidig tjänst med stor vikt på medarbetarnas utveckling framåt. Detta är en tillsvidareanställning med start omgående. Rollen som Serviceadministratör är både utmanande och spännande där du får arbeta med trevliga arbetskamrater med en positiv attityd. Toyota Material Handling är en arbetsplats i ständigt förbättringsarbete, där dina idéer och åsikter räknas! Missa inte möjligheten att vara med på deras förändringsresa framåt.
Kontoret är beläget i trevliga lokaler i Solna Gate - med tillgängligt gym, gruppträning och simbassäng i samma byggnad. Det finns viss möjlighet att arbeta hemifrån efter introduktionsperioden.
I denna rekrytering samarbetar Toyota Material Handling med Jurek. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterande konsultchef Felicia Pettersson på felicia.pettersson@jurek.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Toyota Material Handling Sweden är Sveriges ledande leverantör av truckar och därtill kopplade tjänster som truckservice, reservdelsförsörjning, uthyrning, finansiering och förarutbildning. Våra lösningar för en säkrare och effektivare materialhantering kompletteras med autotruckar, Toyota I Site fleet management samt analys och rådgivning. Vi marknadsför ett heltäckande sortiment av truckar, där BT och Toyota kompletteras med Kalmar. Företaget utför också service på marknadens samtliga märken. Antalet medarbetare är cirka 450, varav drygt 250 ingår i den rikstäckande serviceorganisationen. I vår strävan efter överlägsen kvalitet genomsyrar The Toyota Way vår företagskultur, våra ideal och vårt sätt att arbeta. Vårt svenska huvudkontor ligger i Solna.











Sökord: administratör, koordinator, service, support, organisatör, samordnare, orderservice, service minded, costumer administration, administrative support, kundmottagare, service specialist, teknisk administrator, fakturering

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jurek Recruitment & Consulting AB (org.nr 556694-5324), http://www.jurek.se/

Arbetsplats
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Jobbnummer
8262217

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Recruitment & Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Recruitment & Consulting AB: