Junior onsite-tekniker / 1st line/ Servicedesk / IT-support

Bravura / Supportteknikerjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-05-07

Företaget
Bravura söker för våra kunders räkning just nu ett antal medarbetare inom IT-support. Vi söker dig som är tekniskt intresserad av support/drift/nätverk och vill arbeta heltid inom teknisk support i nordvästra Skåne. Är du den vi söker är du välkommen att skicka in din ansökan så hjälper vi dig att matcha din profil med aktuella tjänster.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som onsite-tekniker ansvarar du för olika ärenden ute hos företagets kunder i där du hanterar, levererar och installerar IT-utrustning. Du hanterar de problem som uppstår kopplade till mjukvara och främst då inom Windows 7-10. I denna roll arbetar du även med felavhjälpning på plats. Skulle exempelvis en dator, kringutrustning, nätverkskomponent, hårdvara eller mjukvara inte fungera som förväntat åker du ut till kund och ger support. Du arbetar dagligen i ärendehanteringssystem där alla ärenden som hanteras ska avrapporteras. Du arbetar kontorstider och är anställd som konsult via Bravura.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna med IT/teknikinriktning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta på en supportavdelning/kundservice och med onsite-support
• Mjukvaruerfarenhet inom Windows 7-10 och kunskap inom ramverket ITIL
• God förmåga att kommunicera, muntligt och skriftligt, på svenska och engelska
• Körkort B

Vi tror att du som söker denna tjänst trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och driver ditt arbete framåt. Med en positiv attityd antar du- och löser de problem samt utmaningar du stöter på i rollen. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta användaren i fokus. Vi ser även att du samarbetar väl och strävar efter att finnas till hands för kollegor såväl som för kunder. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för rollen.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 6 månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos vår kund. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Start: Omgående
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: IT support, helpdesk, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT, nätverk, Windows, Active Directory, ITIL, Citrix, supporttekniker, helpdeskmedarbetare

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Skowronski daniel.skowronski@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1283

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4771154

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: