Junior nyexaminerad Customer Success Specialist till tech startu
Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-05-02Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Hailey.
Om företagetHailey är ett SaaS HR-tech startup som grundades våren 2020 av en grupp ingenjörer och entreprenörer med flera framgångsrika företagsbyggen bakom sig. De är idag ett team på 28 personer med lång erfarenhet av både HR och tech som vill modernisera sättet som HR-avdelningar arbetar på.
Deras heltäckande HR-plattform täcker hela medarbetarresan; anställning, preboarding, performance, surveys, analytics samt offboarding. De hjälper sina kunder att samla all medarbetardata på ett ställe och ger chefer och medarbetare en modern användarupplevelse. Hailey utmanar och digitaliserar det traditionella HR-arbetet.
Dina arbetsuppgifterSom Customer Success Specialist blir du fjärde personen i Customer Success teamet tillsammans med två till Specialister och en Customer Success Manager. Tillsammans ansvarar ni för kundernas on-boarding i systemet och säkerställer att kunderna får en upplevelse i världsklass!
Efter att en kund bestämt sig för att använda Hailey HR så lämnar sälj över till er där ni följer kunderna från planering, uppstart och sedan löpande under hela implementeringsresan. Internt i samarbetet med utvecklarna representerar ni kunden och ser till att ni utvecklar lösningar och funktionalitet som löser kundernas utmaningar. I rollen kommer du att stötta Customer Success Managern med det dagliga arbetet med implementeringarna och på sikt utvecklas för att kunna följa egna kunder från start till mål.
Tillsammans är ni bryggan mellan Haileys utvecklingsteam och kunderna och arbetar aktivt med att förbättra och utveckla systemet så att det blir det absolut bästa systemet på marknaden!
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning inom HR, projektledning eller IT är meriterande
• Något års arbetslivserfarenhet, gärna från en koordinerande och affärsnära roll
• Flytande svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Meriterande med tidigare erfarenhet av att jobba i system
Som person ser vi gärna att du har en stark drivkraft, är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du bör trivas med att arbeta nära i team samt kunna strukturera och prioritera mellan dina arbetsuppgifter så att du kan stötta upp i parallella projekt samtidigt. Om du ser möjligheter i förändring, inte räds av utmaningar och gillar att arbeta i såväl tillsammans som självständigt så kommer du att trivas.
Hailey HR drivs av att skapa ett system i absolut toppklass, vi tror att även du drivs av att alltid leverera med hög kvalitét i ditt arbete. Rutiner och processer är något vi skapar tillsammans, de är ett nytt och växande bolag vilket innebär att förändring och utveckling är en del av vardagen.
Övrig information:
Start: augusti eller enligt överenskommelse
Plats: Hornstull, Stockholm
Lön: enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Customer Success Specialist, sälj, säljare, Account Manager, kundnöjdhet, befintliga kunder, befintlig kund, kunder, projektledare, kundansvarig, Hailey HR, heltid, Stockholm, kundförvaltning, utveckling, förvalta, SaaS, HR tech, HR startup, start-up
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sofie Egebrant
sofie.egebrant@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6593854
Observera att sista ansökningsdag har passerat.