Junior kvalitets- och processansvarig till Säljavdelning

CityMail Sweden AB / Logistikjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos CityMail Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

CityMail hjälper företag att kommunicera med sina kunder - och att hitta nya. Med hjälp av våra olika tjänster gör vi brevlådan till en ännu effektivare och viktigare kommunikationskanal. Nytänkande, inställningen att "Allt går att göra bättre" och en stark vilja att ständigt växa utmärker vår organisation och våra medarbetare. CityMail befinner sig i en expansiv fas. Före 2009 ska vi nå 60 procent av Sveriges hushåll och företag och i januari 2007 startade verksamheten i Danmark - det första steget mot resten av världen.

CityMail går ständigt framåt, vi expanderar och ligger i täten för utvecklingen av brevlådan som en mediekanal. Till vårt huvudkontor i Stockholm (beläget i Västberga) söker vi nu till
säljavdelningen en junior kvalitets- och processansvarig som tillsammans med oss vill fortsätta att utveckla CityMails processer inom sälj och logistik. Tjänsten innebär att du ofta arbetar i
projektform.  

Huvudsakliga arbetsuppgifter 
• ansvar för att utveckla och implementera metoder och processer på säljavdelningen för att säkra upprättandet av leveransmodeller för befintliga och nya tjänster.
• uppdaterar och utvecklar rutiner, dokumentation och introduktionsmaterial för säljorganisationen i syfte att nå ett gemensamt arbetssätt kring administrativa rutiner, såsom
säljstödssystem och försäljning
• medverkar i kvalitetsforum där du säkerställer ett tydligt kund- och affärsperspektiv
• årligen uppdaterar kundvillkor (offerter, avtal och villkor) samt samverka för att dessa samordnas med andra berörda avdelningar

 Kvalifikationer
• akademisk utbildning i industriell ekonom med inriktning mot logistik eller annan relevant utbildning inom logistik och/eller ekonomi. Du får gärna vara nyutexaminerad
• datorvana med mycket goda kunskaper i Officepaketet

 Fördelar 
•  någon erfarenhet av försäljning och/eller arbete som innebär nära kontakt med kund
 Vad krävs för att lyckas?
• ett väl utvecklat processtänkande och förmåga till helhetssyn vilket innebär att du kan växla mellan olika avdelningars perspektiv
• starkt kund - och affärsfokus i kombination med en förståelse för logistiska processer
• en stor portion integritet och skinn på näsan,
• en självgående som person med förmåga att sovra, granska och hantera information vilket förutsätter att du som person är du trygg i dig själv
 Tjänsten är tillsvidare, provanställning tillämpas. För frågor om tjänsten, kontakta Maria Fernström på HR, tel 08- 709 24 55 eller 070-752 42 10.

Publiceringsdatum
2007-10-15

Anställningstyp/arbetstider
Heltid/Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Ansök via vår Webb-plats:
https://CityMail.easycruit.com/vacancy/application/120970/7155?channel=amv&iso=se

Sista ansökningsdag 2007-10-28

Företag
CityMail Sweden AB
Box 90108
12021 Stockholm
Mer information på http://www.citymail.se

Jobbnummer
25407

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från CityMail Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos CityMail Sweden AB: