Junior kundsupport för Helpdesk

Jobquest Sverige AB / Supportteknikerjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Södertälje, Nykvarn, Botkyrka, Järfälla, Sundbyberg eller i hela Sverige

Junior Helpdesk/1:st line medarbetare till kund i Södrtälje!

I rollen som nivå 1-supporttekniker är det ni i desken som ansvarar för att tillhandahålla nivå 1 IT-stöd för alla IT-tjänster och applikationer. Vid en IT-incident eller förfrågan har supporttekniken också en viktig roll i att göra slutanvändarens erfarenhet och interaktion när de kontaktar desken så trevligt och effektivt som möjligt.

Du kommer att arbeta med IT-relaterade incidenter och support avseende IT-order eller Access Management-förfrågningar. Felsökning och/eller installation av IT-applikationer och tjänster för att lösa Incidenter. Felsöka och återställa applikationer, system och programvara. Sköta installation eller ominstallation av applikationer. Ge stöd till slutanvändare med IT-order eller Access Requests. Du kommer att arbeta i Incident and Problem Management-processer.

Uppdraget är en del av JobQuest konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos JobQuest men din placering kommer att vara som konsult hos vår kund. Anställningen är heltid och uppdraget är visstid hos kunden, långt uppdrag.

Du är positiv och har lätt att samarbeta. Du kommer att vara en del av ett helppdeskteam som supporterar ett stort antal användare via telefon/mail och remote, alla på olika tekniska nivåer. Det är viktigt att du trivs att jobba med andra och att du har lätt att ta till dig ny information.

Kompetens/erfarenhet:

• Minst 4 månaders erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, praktik är likvärdigt
• Relevant IT-utbildning
• Mycket bra svenska och engelska i tal och skrift
• Windows, felsökning
• MS Office

Stor vikt läggs på personlig lämplighet.

Din ansökan:

Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Din ansökan ska innehålla CV, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

Kollektivavtal: JobQuest är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag.

När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer

Om JobQuest:

Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga.

Varaktighet, arbetstid
Heltid möjlighet till förlängning

Publiceringsdatum
2017-09-18

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kirsi Andersson

Företag
Jobquest Sverige AB

Adress
Jobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm

Kontorsadress
Upplandsgatan 7 11123 Stockholm

Jobbnummer
3704044

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobquest Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobquest Sverige AB: