Junior IT-helpdesk sökes till myndighet i Uppsala

Bemannia Kontor / Supportteknikerjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Uppsala, Sigtuna, Österåker, Håbo, Enköping eller i hela Sverige

Intresserad av IT? Nu söker vi två konsulter för tjänsten som IT-helpdesk till vår kund i Uppsala. Uppdraget är på heltid, startar 22 november 2017 och beräknas pågå under ett års tid, med chans till förlängning. Du kommer att anställas av oss på Bemannia och hyras ut som konsult till vår kund inom offentlig sektor.

Dina arbetsuppgifter:

Du kommer att bemanna IT-helpdesk och andra linjens support på IT-enheten. Arbetsuppgifter som kan ingå är:

• Se till att IT-utrustning fungerar
• Tillhandahålla servicestöd mot användare avseende hård- och mjukvara
• Administrera IT-miljöer, exempelvis användarkonton, behörigheter och utskriftsköer
• Instruera användare i hur de ska arbeta med olika program
• Ge rådgivning via telefon

Dina kvalifikationer:

• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet inom IT-helpdesk eller likvärdig tjänst
• Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet
• Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunskaper om ärendehanteringssystem, exempelvis Easit BPS eller Artologik Helpdesk

Dina personliga egenskaper:

Som IT-helpdesk hos vår kund är du pedagogisk, serviceinriktad, teknisk och ansvarstagande.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid med chans till förlängning

Publiceringsdatum
2017-11-09

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3794008

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: