Junior HR- och Marknadsassistent

SW / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!

SW söker för kunds räkning en chefsassistent. Vår kund är ett stort internationellt företag som är marknadsledande inom sitt område. Du kommer att sitta tillsammans med övriga kollegor på kundens trevliga kontor i Solna.

Uppdraget är en personaluthyrning till vår kund, vilket innebär att du kommer att vara anställd av SW men arbeta som konsult hos vår kund.

Publiceringsdatum
2012-09-07

Dina arbetsuppgifter
Som assistent till cheferna inom HR och marknad kommer du att arbeta med att stötta dessa chefer i deras dagliga arbetsuppgifter. Du kommer till exempel att:

Boka möten
Ansvara för Resebokningar
Hålla administration kring ledningsgruppen
Planera för event och konferenser
Sammanställa material i Excel
Sköta hantering av anställningsavtal
Föra och sammanställa protokoll vid diverse möten
Granska och signera vissa avtal och reseräkningar
Ansvara för behörigheter till olika system

Du är spindeln i nätet och på plats kommer du att få en kortare introduktion för att sedan arbeta självständigt. Detta är en omväxlande och spännande tjänst där du får chansen att ta mycket eget ansvar och arbeta på ett stort internationellt företag.

Vem är du?
Vi tror att du är nyutexaminerad från PAO utbildning eller annan liknade utbildning inom HR. Du är en person som brinner för att arbeta i en miljö med högt tempo och som samtidigt kan prioritera dina arbetsuppgifter. Du är initiativrik, öppen och har lätt för att samarbeta med många olika typer av människor. Vi ser även att du är flytande i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. Det är meriterande om du har arbetat med administrativa uppgifter tidigare.

Viktig information:
Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten påbörjas omgående och är ett uppdrag på minst 6 månader med stor chans till förlängning. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Marie Bergsman på telefon 08-407 55 55.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-07
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marie Bergsman, 08/407 55 55

Företag
SW

Adress
SW
10391 Stockholm

Jobbnummer
1334358

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: