Junior helpdesktekniker till Stockholm
InfoCare Service AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos InfoCare Service AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Södertälje eller i
hela Sverige InfoCare Proffs IT är ett dotterbolag till InfoCare Service AB, Nordens ledande IT-serviceföretag.
Till Stockholmsområdet söker vi löpande duktiga och serviceinriktade juniora helpdesktekniker för uppdrag på 1st line support hos våra kunder. Uppdragen kan variera från 1 månad till 1 år. Vi söker dig med IT-relaterad utbildning, stort IT-intresse och som alltid vill ge den bästa servicen!
Publiceringsdatum2013-02-06ArbetsuppgifterI rollen som junior helpdesktekniker är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Teknisk support till företagets kunder via telefon
• Problemlösning (exempelvis kontohantering, behörigheter mm)
• Ärendehantering
KvalifikationerFör att passa i rollen som junior helpdesktekniker ser vi att du har:
• Gymnasial utbildning inom IT eller motsvarande påbyggnadsutbildning
• Goda kunskaper om Windows-plattformen
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och i skrift
• Mycket meriterande med tidigare erfarenhet från helpdesk
• Meriterande med telefonvana
Som junior helpdesktekniker är det viktigt att du har ett stort intresse för IT och teknik, är stresstålig, och gillar att ge support.
Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och som kan uttrycka dig väl i både tal och skrift då arbetet innebär mycket kundkontakt och registrering i ärendehanteringssystem. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är meriterande, men vi lägger allra störst vikt vid att hitta rätt person med ett stort driv och engagemang.
Du kommer att vara anställd av InfoCare Proffs IT och uthyrd till något av våra kundföretag.
Om Du känner igen dig i ovanstående beskrivning så ber vi Dig söka omgående. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Därför kan uppdraget komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång. I ansökan måste IT-kunskaper, IT-utbildningar och tidigare erfarenheter tydligt framgå.
Ange "Junior helpdesktekniker - Stockholm" i ämnesfältet.
Välkommen med din ansökan! Ansökningar och eventuella frågor skickas till
ProffsIT@infocare.seVi undanber oss vänligen all rekryteringshjälp!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-03-08
Ansökan kan skickas till e-postadress:
proffsit@infocare.seKontaktEva Bexelius, Konsultchef
proffsit@infocare.seFöretagInfoCare Service AB
AdressInfoCare Service AB
Box 20016
16102 BROMMA
KontorsadressKarlsbodavägen 39
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
proffsit@infocare.se Jobbnummer 1459408
Observera att sista ansökningsdag har passerat.