Junior helpdesk-tekniker
Kelly Services AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2013-02-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior helpdesk-tekniker" (publicerad 2013-10-26) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kelly Services AB i Stockholm,
Danderyd,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Ett av våra kundföretag har fått ett ökat behov av att förstärka sin IT-support varvid vi nu söker efter en junior helpdesk-tekniker för att jobba mot anställda inom företaget.
Publiceringsdatum2013-02-22Dina arbetsuppgifterI rollen som helpdesk-tekniker kommer du att arbeta med support och ta emot samtal samt ärenden via mail och ärendehanteringssystem från dina kollegor internt. Huvudfokus ligger på att informera, vägleda och assistera användarna i det dagliga användandet av supporterade system, verktyg och utrustning. I supportrollen är du delaktig i hela processen från att ta emot och registrera ett ärende, till att följa upp och rapportera tills ärendet avslutas och stängs.
Tjänsten innefattar varierande uppgifter som lösenord/kontohantering, klientsupport i windowsmiljö samt även för verksamhetsspecifika system m.m.
Kvalifikationer• Utbildning inom IT
• Erfarenhet av helpdesk/support
• Kunskaper i: Active Directory, Microsoft Exchange, Windows 7
• Erfarenhet av Microsoft Office 2010
• Goda kunskaper i svenska och engelska
Dina personliga egenskaperFör att passa i rollen är du serviceminded, nyfiken och strukturerad. Du ska inte bara kunna lösa de tekniska delarna av problemen utan även kunna vägleda och i viss mån utbilda användaren. Det är därför av stor betydelse att du är social, pedagogisk och kan förmedla dina kunskaper inom IT-området.
Låter detta intressant? Skicka då in din ansökan redan idag!
Ansökan med personligt brev och CV skickar du in via vår hemsida
www.kellyservices.se.Urval och intervjuer kommer ske löpande. Välkommen in med din ansökan!
Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Patrik Ekenbark på Kelly Services, 08-54651100
Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Erfarenhet av IT-support/Helpdesk
Arbetstider och omfattningHeltidsanställd
ErsättningEnligt Överenskommelse
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 383361
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagKelly Services AB
AdressKelly Services AB
Regeringsgatan 77
11139 Stockholm
Jobbnummer 1475811
Observera att sista ansökningsdag har passerat.