Junior Helpdesk/ Support till långt, spännande uppdrag

Areo / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Areo i Stockholm, Solna, Täby, Uppsala, Örebro eller i hela Sverige

Vi söker för kunds räkning en teknisk medarbetare till helpdesk. Tjänsten är en konsultroll vilket innebär att du sitter på plats ute hos kund men är anställd av AREO.

Publiceringsdatum
2010-10-04

Dina arbetsuppgifter
Som Helpdesk/support kommer du att arbeta större delen med support via telefon och hjälpa den interna personalen med olika IT-relaterande ärenden. Du kommer ha kontakt med företagets alla olika kontor för att hjälpa dem med IT relaterade frågor.
Du kommer t.ex. att:
• Hjälpa användare med datorrelaterade problem
• Ge service till personal i IT relaterade frågor
• Skapa nya behörigheter med Active Directory hantering
• Support vid problem med hårdvara, Windows miljö
Vi vill att du har:
• Gymnasiekompetens och minst 1 års arbetslivserfarenhet från Helpdesk/Support eller liknande roller
• Erfarenhet av att arbeta med Active Directory
• Goda kunskaper inom MS Office
Vi ser det som extra mediterande om du har kunskaper från ITIL
Som person är det viktigt att du är initiativrik och ansvarsfull. Du är öppen och gillar att ta för dig då du kommer arbeta nära andra medarbetare där kommunikation och samarbete är viktigt.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-12-03
Ange följande referens när du ansöker: 5242
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Jenny Dygve, 08-41022670

Företag
Areo

Adress
Areo
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Jobbnummer
746144

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Areo

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Areo: