Junior Helpdesk medarbetare
Jobquest Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2016-04-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior Helpdesk medarbetare" (publicerad 2016-10-31) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker dig som brinner för IT och som tycker om att ge service både via telefon och på plats. Du behöver ha erfarenhet sedan tidigare av arbete inom IT på en servicedesk.
Du behöver ha god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska samt att du är hjälpsam och lär dig fort.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara följande:
• Sitta i servicedesk
• Svara på 1:st line
• Arbeta med kundkontakter
I dina arbetsuppgifter som helpdesktekniker ingår det att hjälpa IT-användare med diverse problem inom både hård- och mjukvara.
Du blir en viktig del i vår organisation och tillsammans med oss kommer du att utvecklas både i din yrkesroll och som person.
Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Du kommer vara anställd av JobQuest och arbeta som konsult hos vår kund.
Uppdragstiden är heltid under perioden 2016-05-09 t.o.m. 2016-11-11 med möjlighet till förlängning.
Din Profil:
Du har ett genuint intresse för ny teknik och förändringar. Du är driven och nyfiken, vill lära dig nya tekniker och arbetssätt samt skapar och utvecklar relationer.
Publiceringsdatum2016-04-13Dina personliga egenskaper• Kreativ
• Resultatinriktad
• Snabblärd
• Serviceminded
• Kommunikativ
Erfarenhet och utbildning:
• Erfarenhet av Microsoft plattform
• Kunskaper inom Windows
• Arbetat med Servicedesk och/eller 1st line support
(Erfarenhet av arbete inom helpdesk/support, du kan ha förvärvat erfarenheten under studietiden)
• Erfarenhet av Active Directory
Jobbet är ansvarsfullt och bitvis krävande och det är viktigt att du är trygg i dig själv och kan hantera oväntade situationer.
Det är viktigt att våra medarbetare kan agera prestigelöst och följa ett gemensamt arbetssätt. Vår arbetsmiljö är öppen och ärlig.
Stor vikt läggs på personlig lämplighet.
Din ansökan:
Ansök så snart som möjligt, men senast den 20 April via vår CV databas på
www.jobquest.se . Då tjänsten kan komma tillsättas tidigare kommer vi att arbeta löpande med rekryteringsprocessen och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Din ansökan ska innehålla cv, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post
kontakt@jobquest.seKollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal.
Om Jobquest:
JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.
Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Möjlighet till förlängning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTherés Rydell
FöretagJobquest Sverige AB
AdressJobquest Sverige AB
Mörbyvägen 1
15535 Nykvarn
KontorsadressMörbyvägen 1 15535 Nykvarn
Jobbnummer 2779445
Observera att sista ansökningsdag har passerat.