Junior first line support till Deloittes IT-avdelning Stockholm

Deloitte Sweden / Supportteknikerjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Ospecificerad arbetsort eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Deloitte Sweden i Ospecificerad arbetsort

Deloitte erbjuder tjänster inom revision, business consulting, finansiell rådgivning, riskhantering, skatterådgivning och relaterade områden. Med mer än 264 000 medarbetare i över 150 länder hjälper vi våra klienter och vår omvärld att lösa komplexa problem och nå högt uppsatta mål. Det som definierar Deloitte är vår strävan att göra en meningsfull skillnad. Vi tror att när våra klienter och vårt samhälle blir starkare, blir vi det också.

Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och vill utvecklas i rollen som supporttekniker. Du tycker att god service är en självklarhet och trivs med att hjälpa andra. Du är social och gillar att jobba i team.

OM TJÄNSTEN
Deloittes IT avdelning består av 20 personer varav 5 jobbar med support till våra 1300 interna användare som är fördelade på 24 kontor runt om i landet. Som first line support arbetar du med att lösa tekniska problem via telefon och e-post samt även via vår supportdisk. Vi använder oss av modern hårdvara såväl som mjukvara och ligger mycket väl i framkant med vår tekniska miljö vilket bidrar till ett stimulerande arbete.

VI SÖKER
Du har minst 3 årigt gymnasium med någon form av IT-relaterad utbildning. Du kan flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Du gillar problemlösning och du har en bra förmåga att behålla lugnet i stressade situationer. Du kan jobba självständigt såväl som tillsammans med andra. Erfarenhet från någon typ av servicearbete är meriterande och gärna erfarenhet av supportarbete och felsökning. Du bör ha erfarenhet av Windows 10 och Office 2016, samt Apple-produkter och IOS. Det är ett plus om du har erfarenhet av Mac OS, men inget krav.

VI ERBJUDER
Tjänsten är ett vikariat på ca 1 år med start i december 2018. Att arbeta på Deloitte innebär ständig utveckling och nya utmaningar. Vi erbjuder dig att bli en viktig medspelare i vårt team. Du kommer att arbeta på vårt huvudkontor på Rehnsgatan i Stockholm. Dina arbetstider är måndag-fredag 8-17.

ANSÖKAN
Du ansöker online och din ansökan ska bestå av ett personligt brev och CV. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt men senast den 10 december.

FRÅGOR
Vid frågor om tjänsten kontaktar du ansvarig chef för IT supporten i Sverige, Solveig Askaner på telefon 070-249 75 50. Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Maria Gabrielsson på Human Resources på telefon 073-397 11 48.

VI SER FRAM EMOT DIN ANSÖKAN!

Mer informasjon

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2018-11-14

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-10
Ange följande referens när du ansöker: 73521
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Gabrielsson mgabrielsson@deloitte.se +46733971148
Solveig Askaner 070-249 75 50

Företag
Deloitte Sweden

Adress
Deloitte Sweden
Rehnsgatan 11
16867 Stockholm

Kontorsadress
Rehnsgatan 11 113 79 Stockholm

Jobbnummer
4457201

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Deloitte Sweden

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Deloitte Sweden: