Junior first line support / IT-support / servicedesk / helpdesk

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2018-08-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior first line support / IT-support / servicedesk / helpdesk " (publicerad 2018-09-25) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-08-20

Företaget
Företaget är verksamt inom grafisk formgivning och digital skyltning. De lägger stor vikt vid att förstå kunden och erbjuder en helhetslösning med både hårdvara, mjukvara och design. Det är ett globalt företag med kunder i Europa, USA och Asien. Kontoret är beläget i centrala Stockholm där ett 90-tal engagerade medarbetare jobbar. De är ett företag som är måna om sina medarbetare, de vill skapa långsiktiga relationer och vara en arbetsplats att trivas och växa på, oavsett vilken roll du har.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT-support ansvarar du för att ta emot inkommande samtal och mail från företagets kunder gällande olika supportärenden, exempelvis då en skylt inte fungerar. En stor del av arbetet innebär också att proaktivt ringa befintliga kunder för att lösa problem. Du driver ärenden och löser dem själv eller tar det vidare till berörd avdelning eller person. Du ansvarar för dina ärenden från start till slut samt att dokumentera allt i systemet. I denna tjänst arbetar du huvudsakligen mot den spanska marknaden och kommer därtill stötta upp den svenska marknaden.


Kvalifikationer
• Avslutad utbildning på minst gymnasienivå, gärna inom teknik/IT
• Erfarenhet av serviceyrke och telefonvana
• Du uttrycker dig mycket väl i spanska, i tal och skrift samt svenska
• Meriterande: Erfarenhet av försäljning

Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och som är nyfiken på att lära sig mer och bredda sina kunskaper. För att passa i rollen anpassar du dig snabbt vid oförutsedda händelser och trivs i varierande miljöer. Du är lösningsorienterad och tar initiativ för att inte sitta sysslolös. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta kunden i fokus. Du tar stort eget ansvar för ditt arbete och har ett ödmjukt förhållningssätt till såväl kollegor som kunder.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: first line support, 1st line, support, teknisk support, servicedesk, helpdesk, telefon, service, heltid, Stockholm, spanska, spansktalande

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Larsson jessica.larsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4299307

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: