Junior ekonomiassistent till Landvetter

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Just nu söker vi dig som vill arbeta som ekonomiassistent i Landvetter! Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag på sex månader med start omgående, men för rätt person finns därefter goda möjligheter till anställning direkt hos vår kund.

Vad innebär rollen?
Som ekonomiassistent hos vår kund arbetar du tätt tillsammans med ytterligare en ekonom. I din roll fokuserar du främst på leverantörsreskontra men är även behjälplig med löpande bokföring och bokslutsarbete.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och antingen är nyutexaminerad eller har någon praktiskt erfarenhet inom ekonomi. Det finns goda möjligheter att bli upplärd och utvecklas på plats. Viktigt är dock att du känner dig trygg i att kommunicera på både svenska och engelska.

För att passa i rollen är du social och trivs med att arbeta i ett nära samarbete. Du tycker om att effektivisera arbetssätt och sätta struktur. Vidare är du noggrann och har förmågan att snabbt komma in i nya arbetsuppgifter, rutiner och system.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Liina Fagerberg på 0766-471661. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-05-26.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Publiceringsdatum
2022-05-12

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ogunsen AB (publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Liina Fagerberg
liina.fagerberg@sjr.se
0766-471661

Jobbnummer
6638154

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):