Junior Ekonomiassistent till konsultuppdrag
Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Är du en noggrann och strukturerad person som vill jobba som ekonomiasssistent tillsammans med ett härligt team. Då kan det här vara din nästa utmaning
Publiceringsdatum2021-12-06Dina arbetsuppgifter• Ta emot och ankomstregistrera fakturor
• Sköta kontering av leverantörsfakturor
• Fakturaflödeshantering, skicka fakturor för attest
• Avstämning av leverantörsreskontra
• Sköta betalning av leverantörsfakturor
• Återrapportering av betalfiler
• Övriga ad hoc uppgifter
Rollen innebär kontakter främst med leverantörer, men också mycket kontakter internt både via mejl och telefon.
Om dig
Vi söker dig som är ekonom i början av din karriär med viss erfarenhet av liknande uppgifter. God systemvana och är ett plus. Vi förutsätter att du talar och skriver flytande svenska och engelska.
Som person är du ansvarstagande, strukturerad och noggrann. Du gillar att jobba målinriktat i högt tempo för att nå satta deadlines samtidigt som du månar om och gärna stöttar kollegor vid behov. Vidare ser vi gärna att du är en serviceinriktad, engagerad och positiv problemlösare som vill bidra till teamet.
Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Hansen på
elin.hansen@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-12-22
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.
I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy:
https://sjr.se/gdpr/integritet... (
https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOgunsen AB (publ)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Jobbnummer 6154589
Observera att sista ansökningsdag har passerat.