Junior ekonomiassistent sökes för långt uppdrag till myndighet i
Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Bemannia söker nu dig som vill arbeta heltid som ekonomiassistent hos vår kund, en välkänd myndighet med kontor i centrala Stockholm. Uppdraget startar den 1 juni 2017 och pågår i ca 12 månader, med chans till ytterligare 6 månaders förlängning.
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Bemannia men arbetar ute på vår kunds arbetsplats.
Dina arbetsuppgifter:
Du kommer främst att arbeta med ekonomiadministration i form av leveranskontroll och kontering av leverantörsfakturor. I rollen kommer du att arbeta i ekonomisystemet Raindance. Det ingår även att ha kontakt internt med kollegor inom enheten samt externa kontakter med leverantörer. Övriga arbetsuppgifter inom ekonomi och administration kan även förekomma.
Dina kvalifikationer:
• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Minst ett (1) års erfarenhet som ekonomiassistent
• Erfarenhet av ekonomisystem, till exempel Agresso, Raindance, Visma mfl
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Meriterande med kunskap om statliga redovisningsplanen
Dina personliga egenskaper:
För att passa för tjänsten som ekonomiassistent bör du ha ett intresse för siffror och administration. Du har också goda kommunikationsfärdigheter och tycker om att samarbete med kollegor för att nå uppsatta mål. Som person brukar du beskrivas som glad, resultatinriktad och du arbetar effektivt med stora flöden.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Heltid
Publiceringsdatum2017-05-15ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Fransson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3499018
Observera att sista ansökningsdag har passerat.