Junior Customer Success Specialist till techbolaget Hailey HR
Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
2022-09-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior Customer Success Specialist till techbolaget Hailey HR" (publicerad 2022-10-11) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-09-12Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Hailey.
Om företagetHailey är ett SaaS HR-tech startup som grundades våren 2020 av en grupp ingenjörer och entreprenörer med flera framgångsrika företagsbyggen bakom sig. De är idag ett team på 30 personer med lång erfarenhet av både HR och tech som vill modernisera sättet som HR-avdelningar arbetar på.
Haileys heltäckande HR-plattform täcker hela medarbetarresan; anställning, preboarding, performance, surveys, analytics samt offboarding. De hjälper sina kunder att samla all medarbetardata på ett ställe och ger chefer och medarbetare en modern användarupplevelse. Hailey utmanar och digitaliserar det traditionella HR-arbetet.
Dina arbetsuppgifterSom Customer Success Specialist är ditt huvudsakliga ansvarsområde att onboarda och utveckla företagets kunder. Tillsammans med ditt team ansvarar ni för kundernas on-boarding i systemet och säkerställer att kunderna får en upplevelse i världsklass!
Efter att en kund bestämt sig för att använda Hailey HR så lämnar säljavdelningen över till er där ni följer kunderna från planering, uppstart och sedan löpande under hela implementeringsresan. Internt i samarbetet med utvecklarna representerar ni kunden och ser till att ni utvecklar lösningar och funktionalitet som löser kundernas utmaningar. I rollen kommer du att stötta Customer Success Managern med det dagliga arbetet med implementeringarna och på sikt utvecklas för att kunna följa egna kunder från start till mål.
Tillsammans är ni bryggan mellan Haileys utvecklingsteam och kunderna och arbetar aktivt med att förbättra och utveckla systemet så att det blir det absolut bästa systemet på marknaden!
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom sälj eller projektledning
• Teknisk utbildning alternativt starkt intresse för teknik
• God systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska
• Det är starkt meriterande om du har språkkunskaper i tyska, norska, danska eller finska
Som person ser vi gärna att du har en stark drivkraft, är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du bör trivas med att arbeta nära i team samt kunna strukturera och prioritera mellan dina arbetsuppgifter så att du kan stötta upp i parallella projekt samtidigt. Om du ser möjligheter i förändring, inte räds av utmaningar och gillar att arbeta i såväl tillsammans som självständigt så kommer du att trivas.
Hailey HR drivs av att skapa ett system i absolut toppklass, vi tror att även du drivs av att alltid leverera med hög kvalitét i ditt arbete. Rutiner och processer är något vi skapar tillsammans, de är ett nytt och växande bolag vilket innebär att förändring och utveckling är en del av vardagen.
Övrig information:
Start: omgående
Plats: Hornstull, Stockholm
Lön: enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Customer Success Specialist, sälj, säljare, Account Manager, kundnöjdhet, befintliga kunder, befintlig kund, kunder, projektledare, kundansvarig, Hailey HR, heltid, Stockholm, kundförvaltning, utveckling, förvalta, SaaS, HR tech, HR startup, start-up
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sofie Egebrant
sofie.egebrant@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6970180
Observera att sista ansökningsdag har passerat.