Junior Customer Success Manager till växande SaaS-bolag!
Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du intresserad av att vara en del av ett innovativt företag som leder vägen inom konsultinköp med sin avancerade teknologi? Vår kund värdesätter att skapa långsiktiga och enastående relationer med deras kunder och nu behöver de din hjälp för att fortsätta föra deras vision framåt. Om du brinner för att göra skillnad, är noggrann samt redo att anta en ny utmaning? Då är rollen som Junior Customer Success Manager rätt för dig!
OM TJÄNSTEN
Som Junior Customer Success Manager kommer du att spela en avgörande roll i vår kunds fortsatta tillväxtresa. Din primära uppgift blir till en början att grundligt lära dig alla aspekter av kundernas system, CPro, för att sedan ta ansvar för att vårda och utveckla relationerna med några av företagets viktigaste kunder. Ditt arbete kommer att omfatta deltagande i veckomöten, presentation av nya systemfunktioner, utbildning av kunder och att skapa dig en djup förståelse för deras specifika utmaningar inom konsultinköp, vilket gör det möjligt för dig att bidra med bästa praxis. Dessutom kommer du att vara ansvarig för att hantera inkommande supportärenden och proaktivt analysera möjliga lösningar för att minimera deras påverkan.
Du erbjuds
• After Work - Månatliga evenemang som du är välkommen att vara med och planera
• Hybrid arbetsplats med möjlighet att arbeta hemifrån en till två gånger per vecka
• Jobba med ett härligt team i ett växande SaaS-bolag
• Högt i tak och prestigelöshet
• Tajt gäng och tillväxt
• Generösa förmåner
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2024-03-01Dina arbetsuppgifter• Hålla i möten med kunder veckovis och gå igenom nyheter i systemet
• Hjälpa till med kontrakteringen av nya och befintliga konsultkontrakt
• Assistera i onboarding-processen för nya leverantörer i Cpro
• Svara på inkommande supportfrågor
• Samarbeta effektivt med kunder
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare arbetslivserfarenhet av kundvård
• Besitter ett starkt teknikintresse och systemvana
• Besitter god kunskap i Microsoft Excel och PowerPoint
• Är flytande i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
Meriterande om du har:
• En eftergymnasial utbildning inom relevant område
• Erfarenhet av import/export av data
• Erfarenhet inom konsultbranschen
• Arbetat med molntjänster tidigare
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Strukturerad
• Självgående
• Affärsinriktad
• Relationsskapande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Varaktighet, arbetstid, etc. Heltid
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15102587".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 8509727
Observera att sista ansökningsdag har passerat.