Junior Business Manager Till Alten

Alten Sverige AB / Säljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alten Sverige AB i Linköping, Mjölby, Norrköping, Örebro, Skövde eller i hela Sverige

Vill du arbeta i en ledarroll med fokus på att utveckla affärer och bygga relationer? Har du dessutom ett stort intresse för teknikbranschen? Då har vi jobbet för dig! ALTEN söker en affärsinriktad Business Manager till Linköping.

DIN ROLL
Som Business Manager på ALTEN får du möjlighet att arbeta brett och varierat i en utmanande roll där du fokuserar på följande områden:

Försäljning
I din roll kommer du att fokusera på att bygga relationer med både befintliga och nya kunder vilket innefattar allt från att ringa samtal till att ha möten där du hjälper kunderna med deras olika utmaningar.

Rekrytering
Som Business Manager arbetar du även med rekrytering där du träffar och utvärderar kandidater för att kunna bygga ditt eget team. Du får stöttning av vår interna rekryteringsorganisation och har det övergripande ansvaret för att hitta rätt kompetens samt att matcha uppdrag med kompetenta konsulter.

Ledarskap
I din roll ingår även personalsvar för din egen konsultgrupp där du leder, stöttar och coachar dina medarbetare. Du genomför utvecklingssamtal, lönesamtal samt har regelbundna avstämningar med dina konsulter. Utöver detta har du även budget- och marginalansvar för din grupp.

DIN PROFIL
För rollen som Business Manager behöver du ha en magister- eller masterexamen, gärna med teknisk inriktning. Det är meriterande om du har arbetat med försäljning, rekrytering eller ledarskap alternativt om du har tidigare erfarenhet från teknikbranschen. Arbetsspråket är svenska och engelska.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlighet och tror att du utöver ovan nämnt är målinriktad och drivande. Du har ett sinne för affärer, en stark vilja att utvecklas och ett intresse för att arbeta med relationer.

VARFÖR SKA DU VÄLJA ALTEN?
Som ett av Europas största konsultbolag kan vi erbjuda dig en start på din ledarkarriär där det finns stora möjligheter för din utveckling. Vi har en väldefinierad karriärtrappa och erbjuder dig både nationella och internationella utbildningar för att du ska kunna nå dina mål. Du får även regelbunden coachning för att få hjälp att utvecklas i din roll.

Hos oss får du även möjligheten till ett stort affärsnätverk och din roll innehåller många spännande erfarenhetsutbyten. Du blir en del av ett härligt chefsteam och en öppen kultur där stämningen är positiv och nya idéer uppmuntras. Vi erbjuder dig även en konkurrenskraftig lön och tjänstebil.

Sista ansökningsdag för tjänsten är 15 juni. För frågor kring tjänsten eller är du välkommen att kontakta HR Partner Sofia Johansson på sofia.johansson@alten.se.

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2018-05-15

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
HR-avdelningen, Alten

Företag
Alten Sverige AB

Adress
Alten Sverige AB
Theres Svenssons gata 15
41755 Göteborg

Kontorsadress
Theres Svenssons gata 15, Göteborg

Jobbnummer
4143758

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alten Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alten Sverige AB: