Junior Business Manager inom Pharma

Alten Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alten Sverige AB i Stockholm, Upplands Väsby, Södertälje, Uppsala, Östhammar eller i hela Sverige

Vill du arbeta i en bred roll med fokus på försäljning, rekrytering och ledarskap? Har du dessutom ett intresse för läkemedelsbranschen? Ta då chansen att ansluta dig till vårt team på ALTEN!

Vi söker nu en Junior Business Manager till Stockholm och letar efter dig som vill vara delaktig i att utveckla vår affär inom läkemedelsbranschen. Vi har under senaste året byggt en verksamhet som nu växer i snabb takt och ett grymt momentum. Duktiga konsulter är ombord och vi har lagt grunden för en stark och bra teamkänsla som vi bygger vidare på. Vi söker nu dig som vill bli en del av vårt chefsteam som i dagsläget består av 5 personer.

VAD GÖR EN BUSINESS MANAGER?
SOM BUSINESS MANAGER PÅ ALTEN FÅR DU MÖJLIGHET ATT ARBETA BRETT OCH VARIERAT I EN UTMANANDE ROLL DÄR DINA ARBETSUPPGIFTER INNEFATTAR:
• FÖRSÄLJNING: DITT FOKUS LIGGER PÅ ATT BYGGA RELATIONER MED BÅDE BEFINTLIGA OCH NYA KUNDER VILKET INNEFATTAR ALLT FRÅN ATT RINGA SAMTAL TILL ATT HA MÖTEN DÄR DU HJÄLPER KUNDERNA MED DERAS OLIKA UTMANINGAR.
• REKRYTERING: DU INTERVJUAR OCH UTVÄRDERAR KANDIDATER FÖR ATT KUNNA BYGGA DITT EGET TEAM. DU FÅR STÖTTNING AV VÅR INTERNA REKRYTERINGSORGANISATION OCH HAR DET ÖVERGRIPANDE ANSVARET FÖR ATT HITTA RÄTT KOMPETENS SAMT ATT MATCHA UPPDRAG MED KOMPETENTA KONSULTER.
• LEDARSKAP: du har personalsvar för din egen konsultgrupp där du leder, stöttar och coachar dina medarbetare. Du genomför utvecklingssamtal, lönesamtal samt har regelbundna avstämningar med dina konsulter.

VEM SÖKER VI?
För rollen som Business Manager behöver du ha en magister- eller masterexamen samt 1-3 års arbetslivserfarenhet, gärna inom försäljning och/eller läkemedelsbranschen. Arbetsspråket är svenska och engelska.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlighet och tror att du utöver ovan nämnt är målinriktad och drivande. Du har ett sinne för affärer, en stark vilja att utvecklas och ett intresse för att arbeta med relationer.

VARFÖR SKA DU VÄLJA ALTEN?
Som ett av Europas största konsultbolag kan vi erbjuda dig en start på din ledarkarriär där det finns stora möjligheter för din utveckling. Vi har en väldefinierad karriärtrappa och erbjuder dig både nationella och internationella utbildningar för att du ska kunna nå dina mål. Du får även regelbunden coachning för att få hjälp att utvecklas i din roll.

Hos oss får du även möjligheten till ett stort affärsnätverk och din roll innehåller många spännande erfarenhetsutbyten. Vi erbjuder dig även en konkurrenskraftig lön och tjänstebil.

Sista ansökningsdag för tjänsten är 4 juni. För frågor kring tjänsten eller är du välkommen att kontakta HR Partner Sofia Johansson på sofia.johansson@alten.se.

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2018-05-03

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
HR-avdelningen, Alten

Företag
Alten Sverige AB

Adress
Alten Sverige AB
Theres Svenssons gata 15
41755 Göteborg

Kontorsadress
Theres Svenssons gata 15, Göteborg

Jobbnummer
4121434

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alten Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alten Sverige AB: