Junior beställare till samhällsviktig myndighet

Perido Skills AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av att arbeta med beställningar och är nyfiken på ett meriterande uppdrag där du kan utveckla dina kunskaper? Trivs du med att ha många kontaktytor? Vill du arbeta på en välkänd myndighet där du kan växa och ta eget ansvar? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Perido söker nu en beställare/inköpare till vår kund, en myndighet med stort inflytande på arbetsmarknaden. På denna dynamiska och händelserika arbetsplats får du möjlighet att bredda dina kunskaper inom inköp. Tjänsten är placerad på kundens kontor i centrala Stockholm med goda kommunikationsmöjligheter.

I denna roll gör du beställningar för myndighetens interna behov inom lokalförsörjning, kontorsmaterial och IT. Du kommer även att vara delaktig i beställningar av transporter vid flytt av kontoret och dess möbler. Dessutom ansvarar du för inventarier internt och externt och i övrigt utgör du ett stöd till dina inköparkollegor och deltar i funktionsmöten.

Vi söker dig som har arbetat något år med beställningar och inköp och som nu vill ta dig an en ny utmaning där du har möjlighet att utvecklas såväl personligt som yrkesmässigt. För rätt person finns det goda chanser att långsiktigt växa med rollen och organisationen. Eftersom du har många kontaktytor är du duktig på att kommunicera utifrån en servicefokuserad attityd. Dessutom är du effektiv och noggrann i ditt arbete samt kan göra prioriteringar utifrån situationen. Du drivs av eget ansvar och kan arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra utan att tumma på kvalitén. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-08-31

Kravprofil för detta jobb
• Minst gymnasial utbildning eller motsvarande
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• Erfarenhet av att ha arbetat som inköpare/beställare i en större organisation/offentlig verksamhet
• Goda kunskaper i MS Office-paketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Erfarenhet av Raindance och/eller SSM

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2016-12-31 med mycket god chans till förlängning. Tillträde 2016-09-26.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14059CS i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
14059CS

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 14059CS
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
3021206

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: