Junior administratör till Harald Pihl i Arninge, Täby

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Täby, Danderyd, Solna, Järfälla, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-03-09

Om tjänsten
Är du nyfiken på hur det är att arbeta som administratör på ett expansivt svenskt företag? Här är en möjlighet att göra det! Vi på KFX HR-partner söker just nu en självgående och lösningsfokuserad person till ett spännande uppdrag hos vår kund Harald Pihl. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Harald Pihl AB är ett familjeföretag som grundades 1912 och är bland Europas ledande lagerhållare av titan och nickellegeringar. Framförallt arbetar företaget med att lagerföra och inhandla plåt, band, stång, tråd, rör och svetsmaterial som uppfyller specifika krav så som att hantera extrema miljöer. Tack vare företagets långa erfarenhet av branschen kan de garantera stor kunskap och ett brett kontaktnät världen över. Företaget sitter i ljusa fräscha lokaler på Mätslingan 19 i Täby.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du att lära dig mycket om Harald Phils verksamhet. Det dagliga arbetet går främst ut på att hantera avdelningens administrativa arbete. Du kommer att arbeta i trevliga och fina lokaler i Arninge, Täby.

Du kommer bland annat arbeta med:
• hantera post och paket
• arbeta med orderhantering
• registrera inkommande ärenden.

Denna tjänst är ett längre konsultuppdrag med start under mars månad. Tjänsten är på heltid med arbetstiderna 8.00 - 17.00 och sommartid 8.00 - 16.00 under juni - augusti månad. Den genomsnittliga arbetsveckan är 37,5 timmar.

Kvalifikationer
Till rollen som administratör söker vi dig som är en kommunikativ och prestigelös person som motiveras av trivs i ett glatt och positivt team. Du trivs med att möta olika människor och har lätt för att skapa relationer. Vidare är du flexibel, strukturerad och har stor ansvarskänsla. Tidigare erfarenhet av administrativs arbete ses som meriterande.

Vidare söker vi dig som:
• har gymnasial utbildning
• har goda kunskaper i den svenskaspråket, både i tal och skrift
• har god datorvana.

Övrig information
Låter detta som någonting för dig? Skicka in din ansökan direkt!
På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Caroline Dunvret på 08-663 99 00 eller caroline.dunvret@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4102".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm AB

Jobbnummer
5140824

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: