Junior Administratör till Electrolux

Next u AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Next u AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Ansök snabbt här!... eller på vanligt sätt längre ned.

Electrolux söker nu en junior administratör till vår installationsavdelning som kan supporta våra projektkoordinatorer. Uppdraget är ett konsultuppdrag med start 24 oktober och pågår till 23 januari 2019, med goda möjligheter till förlängning.

Teamet består av fem projektkoordinatorer samt en Team Leader och du kommer fungera som administrativ support i våra projekt.

Som administratör kommer du huvudsakligen hantera beställningar från våra kunder genom att kontrollera innehållet och sammanställa underlagen i Excel. Du kommer även färdigställa och registrera order i vårt system samt skicka ordererkännanden. Dina arbetsuppgifter kommer även innefatta hantering av leverantörsfakturor genom att bland annat kontrollera att de överensstämmer med våra beställningar.

• Administrativsupport

• Orderhantering

• Fakturahantering

Tjänsten är placerad på Electrolux globala huvudkontor i Stadshagen, Stockholm. Arbetstiderna förläggs måndag-fredag kl 8-17. Uppdraget är ett konsultuppdrag med start 24 oktober och pågår till 23 januari 2019, med goda möjligheter till förlängning.

Vi eftersöker

• God dator- och systemvana.

• Du har med stor fördel erfarenhet av att arbeta i Excel och SAP.

• Om du arbetat med liknande arbetsuppgifter ser vi det som en fördel.

• Flytande i svenska

Vi ser att du är noggrann, självgående och snabbt kan komma in i olika datorsytem. Du ska trivas med att arbeta metodiskt samt med repetitiva arbetsuppgifter.

Sök redan idag då intervjuer sker löpande!

Har du frågor kring tjänsten vänd dig till:
anneli.grundfelt@nextu.se

Om Next u

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. För att läsa mer om hur vi jobbar, besök gärna vår hemsida www.nextu.se

Sökord: administration , administratör , admin, administrativa uppgifter , orderhantering , SAP , Excel , office , officepaketet , support , administrativt stöd , administrativsupport , faktuering , fakturahantering , ekonomi , electrolux , systemhantering , IT-system , IT , leverantörsfaktura , leverantörsfakturor , next u , nextu , next u ab , lediga jobb , lediga tjänster , stockholm , kundkontakt , kundsupport , bemanning , rekrytering , bemanningsföretag , rekryteringsföretag , junior , adm , lediga jobb electrolux , stadshagen ,Ansök snabbt här!... eller på vanligt sätt längre ned.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 3 - 6 månader

Publiceringsdatum
2018-10-11

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anneli Grundfelt 070-7707896

Företag
Next u AB

Adress
Next u AB
Västmannagatan 63
11325 Stockholm

Kontorsadress
Västmannagatan 63 11325 Stockholm

Jobbnummer
4396505

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Next u AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Next u AB: