Junior administratör för korttidsuppdrag hos Byggmax
Magna AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som administratör hos vår kund Byggmax på deras huvudkontor i Solna.
Du kommer främst att arbeta med administrativa arbetsuppgifterna inom orderläggning, orderbekräftelser och reklamationer.
Tjänsten innebär en social roll som ivolverar mycket kontakt med butiker, leverantörer samt övriga avdelningar på huvudkontoret.
I denna tjänst kommer du att ingå i ett glatt och positivt team på ca 10 personer som tillsammans ansvarar för:
• Varuförsörjningen till butik som sker centralt till alla butiker ifrån huvudkontoret.
• Orderläggning av webbvaror som våra kunder köper på nätet beställs & levereras enligt önskemål.
• All reklamationshantering som blir på butik & våra egna lager.
Arbetets omfattning:
Heltid, kontorstider mån-fre
Visstidsanställning med start omgående och pågår 4 månader framåt, med möjlighet till förlängning.
Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd av Magna, men arbeta hos vår kund.
Kundföretaget
Byggmax är med sina drygt 115 butiker i Sverige, Norge och Finland en offensiv lågprisaktör inom byggvaruhandeln i Norden.
Din profil
Vi söker dig som är:
Positiv och gillar högt tempo. Du gillar nya utmaningar och tycker om att lära dig nya saker. Vidare har du lätt att lära och enkelt för att samarbeta med andra i grupp.
Vi ser att du som söker har gymnasiekompetens och gärna tidigare erfarenhet från en liknande roll.
Övrigt: Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum. Sök tjänsten via extern länk, vi tar ej emot ansökningar via mail.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på
emma.henriksen@magna.se.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2017-04-27ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-22
Ange följande referens när du ansöker: 7395
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Henriksen
emma.henriksen@magna.seFöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A
Jobbnummer 3464452
Observera att sista ansökningsdag har passerat.