Junior Account Manager
Processbemanning AB / Säljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Malmö,
Lomma,
Staffanstorp,
Lund,
Landskrona eller i
hela Sverige Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.
Är du en ung person som vill komma vidare i din roll som säljare?
Bakgrund:
Vi söker en junior account manager som vill utvecklas och är redo att gå in i en ansvarsfull roll som säljare. Arbetet sker till största del inne på kontoret där en stor del av arbetet består av att möta kunden via telefon och mail. Som som account manager ansvarar du för hela säljprocessen där du lämnar prisuppgifter, kontrollerar leveranstider samt tar hand om reklamationer och eventuella fel. Man är aktiv i sina säljkontakter och förväntas styra kunden mot rätt alternativ. Arbetet innebär även att aktivt kontakta kunder och följa upp försäljningen till kunden och förmedla informationen till ansvarig chef.
Publiceringsdatum2018-08-24KvalifikationerSom sökande har tidigare erfarenhet av arbete inom säljsupport samt god förmåga att planera och arbeta självständigt. Du driver hela processen och ser till att slutföra den. Viktig är också att ha förmågan att skapa positiva relationer. Vidare är det ett krav med goda kunskaper i engelska och att inneha körkort.
För denna tjänst sökes en person som brinner för kundkontakter och service. Som har ett stort ordningssinne, är van vid att ha "många bollar i luften" och trivs i en självgående roll med mycket ansvar. Vidare ska man ha lätt för att skapa kontakt med andra människor och trivas med telefon som arbetsredskap. För att trivas i rollen är det även viktigt att vara lugn, stresstålig och ha lätt för att inge förtroende. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för denna tjänst.
Ansökan sker via länk nedan. Då vi tillämpar en löpande rekryteringsprocess omber vi dig att söka omgående. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Frågor om tjänsten besvaras av Processbemanning på tel. 042-210299.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader eller längre
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProcessbemanning AB
AdressProcessbemanning AB
Drottninggatan 28, 2 tr
25222 Helsingborg
KontorsadressDrottninggatan 28, 2 tr 25222 Helsingborg
Jobbnummer 4308625
Observera att sista ansökningsdag har passerat.