Jr Orderadministratör till internationellt medicinteknologiskt b
Perido AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Perido söker en positiv Jr orderadministratör till en av våra kunder, ett företag som tillverkar och säljer lösningar för förbättrad rörlighet för människor med nedsatt rörelseförmåga. Tjänsten är placerad vid Liljeholmen, strax söder om centrala Stockholm, i ljusa moderna lokaler.
I rollen som Jr orderadministratör är din huvudsakliga uppgift att via främst telefon och mail hantera all inkommande kundkommunikation gällande beställningar. Kunderna är främst stora sjukhus och landsting och du arbetar därför med företagskunder där ditt relationsskapande kommer väl till användning. I arbetsuppgifterna ingår att registrera ordrar, hantera reklamationer samt koordinera logistikflödet för service och reparationer mellan leverantör och kund. Din analytiska förmåga blir viktig vid uppföljning av avvikelser samt mätning och rapportering av KPI:er. Utöver detta förbättrar du befintliga arbetssätt och är delaktig i interna projekt gällande leveransprocesserna mot kund.
För att lyckas och trivas i denna roll tror vi att du har en förmåga att bemöta kunder och kollegor på ett professionellt sätt med service i fokus. Du gillar när arbetstempot är högt och hittar ständigt nya lösningar på problem som uppstår i arbetet. Ditt glada humör smittar av sig till kunder och kollegor och det engelska språket känner du dig bekväm i.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2018-09-12Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av arbete inom kundservice, reception eller administration
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Erfarenhet av arbete mot lager och med transporter
• Erfarenhet av ärendehanterings- och affärssystem
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, vikariat i 12 månader med chans till förlängning. Tillträde i december.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar
Vill du arbeta med att dagligen erbjuda service i världsklass? Har du tidigare erfarenhet av kundsupport, reception eller administration? Är du på jakt efter en roll med varierade arbetsuppgifter som bidrar till att verksamheten fungerar så smidigt som möjligt? Då kan det här vara tjänsten för dig!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 30395 i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-12
Ange följande referens när du ansöker: 30395
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinav 15, 8 tr
Jobbnummer 4343768
Observera att sista ansökningsdag har passerat.