Jr koordinator till internservicegrupp

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Beskriver du dig själv som en organisatorisk och driven person som trivs i koordinerande och representativa roller? Vill du bli en del av en internationell verksamhet där du får ha både svenska och engelska som arbetsspråk? Då kan det här vara rollen för dig!

Publiceringsdatum
2016-02-29

Beskrivning
Perido söker just nu efter en koordinator till en av våra kunders internservicegrupp. Kunden är ett stort företag på drygt 1500 anställda som har sitt kontor i utkanten av Stockholms innerstad. Bolaget arbetar med exempelvis leverans av handel och börsteknologi till företag i nästan hela världen.

I denna roll blir din fasta arbetsplats i företagets helpdesk för internservice. Du tar emot ärenden från internt anställda öga mot öga, per telefon eller via en mailbox och dessa ärenden kan röra allt från skrivare som inte fungerar, blommor som ska vattnas, tidningsprenumerationer till olika avdelningar till inköp av mobiltelefoner och abonnemang, inköp av papper och pennor, beställning av visitkort med mera. Din roll är central och du koordinerar och delegerar dessa ärenden till de två personerna i gruppen, själv sköter du matchning och vidarebefordran av fakturor, dagsavslut, spårning av bud/leveranser samt är på plats så att helpdesken alltid är bemannad. Utöver det ansvarar du för schemaläggning av gruppens arbetstider, vecka för vecka och ser till att gruppens medlemmar tidrapporterar.

Vi ser gärna att du som söker trivs med att organisera, ta ansvar och har en förmåga att fånga upp detaljer i dina arbetsuppgifter. Du är snabbtänkt, prestigelös och öppensinnad samtidigt som du förstår vikten av ha koll på och följa de regler och policys som råder inom företag. Utöver detta kommer dina goda kunskaper i engelska underlätta för dig i denna tjänst då de flesta av företagets system är på engelska samt att företagets internationella medarbetare kan behöva assistans när de är på besök.

Kravprofil för detta jobb
• Avslutad gymnasial utbildning
• 2-3 års erfarenhet av servicearbete, t.ex. receptionist, administratör
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Tidigare arbetat inom en internationell verksamhet

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid. Tillsvidare med start omgående.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 33127TL i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
33127TL

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 33127
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2696841

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: