Jr administratör till smart digitalt bolag!

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Vi på Perido söker nu för vår kunds räkning en självgående och initiativrik person som vill arbeta med administration. Kunden har utvecklat en digital tjänst som underlättar samhällets kommunikation mellan företag, myndigheter och privatpersoner. De har en stark entreprenörsanda och ligger i framkant inom sitt område. Du kommer att arbeta i företagets fräscha lokaler mitt i centrala Stockholm.

I rollen som administratör kommer du arbeta med att registrera och konfigurera nya avsändare i företagets system. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att registrera nya kunder enligt färdigställda rutiner. Vidare kommer arbetet innefatta många externa kontakter och du kommer dessutom få möjligheten att ha hand om andra administrativa uppgifter vid förfrågan.

Hos detta företag får du vara en del av engagemang och arbetsglädje, gruppen har roligt tillsammans och gör aktiviteter både innanför och utanför kontoret. Du får vara med i en tillväxtfas där alla möjligheter till att utvecklas finns. För att trivas i denna roll tror vi att du är flexibel, ordningsam och strukturerad. Du har även förmågan att kunna hantera olika ärenden parallellt. Då rollen innefattar mycket eget ansvar ser vi även att du är en självgående och initiativtagande som person.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-04-20

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Någon erfarenhet av administration
• God datorvana
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Vill du utveckla dina administrativa färdigheter på en arbetsplats som präglas av entreprenörsanda och hållbarhetstänk? Skulle du beskriva dig själv som en trygg och ordningsam person som tycker om att ta mycket eget ansvar? Då ska du läsa vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 16802DP i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-19
Ange följande referens när du ansöker: 16802DP
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4096192

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: