Jr Administratör till myndighet i Jönköping

Perido AB / Administratörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Jönköping, Eksjö, Falköping, Haninge, Värnamo eller i hela Sverige

Perido sökes just nu en administratör till vår kund, en myndighet som bland annat jobbar med hållbar utveckling. Myndigheten månar om sina kunniga och engagerade medarbetare och de vill nu att du blir en del av denna arbetsgrupp. Tjänsten är placerad på deras kontor i centrala Jönköping.

I rollen som administratör kommer du framförallt att arbeta med datorn som arbetsverktyg. Till viss del kommer du även ha en del kundkontakt, då du kommer bemanna kundslingan. Du kommer att jobba med fastlagda rutiner, där du bland annat kommer sköta arbetsuppgifter som att:
• Fungera som ett administrativt stöd för verksamheten
• Bidra med ekonomiadministration
• Administrera planering och samordning
• Formulera brev och protokoll
• Ansvara för posthantering

Vi tror att du som söker är en serviceminded och noggrann person. Du har goda kunskaper i Microsofts Office-paket och tidigare berört enklare administrativa arbetsuppgifter, till exempel att hantera ett företags interna system. Samtidigt tror vi att du är lösningsorienterad och ser möjligheter där andra ser svårigheter.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-05-15

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet av liknande arbete
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2018-08-31 med möjlighet till 2 månaders förlängning. Tillträde 2018-05-28.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en strukturerad och lättlärd person som trivs med att jobba administrativt? Skulle du även beskriva dig själv som lösningsorienterad? Då letar vi efter dig! Fortsätt läsa och ansök till tjänsten som administratör till en viktig myndighet!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30072 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-14
Ange följande referens när du ansöker: 30072
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4142566

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

       

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: