Jr administratör till meriterande uppdrag

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du arbeta med administration i ett meriterande uppdrag hos en myndighet? Drivs du av en serviceanda och kan hålla många bollar i luften? Är du prestigelös och vill utgöra ett administrativt stöd till dina kollegor? Då kan det här vara uppdraget för dig!

Perido söker nu en administratör till vår kund, en rikstäckande myndighet med stor påverkan på arbetsmarknaden. Tjänsten utgår från deras kontor i centrala Stockholm.

I denna roll får du som är nyfiken på en administrativ roll arbeta brett med kontorsadministration och utgöra ett stöd i den dagliga verksamheten. Detta innebär att du antingen självständigt eller i samråd med en ansvarig hanterar inkommande telefonsamtal, kalendrar och e-post. Kunden har en digital funktionsbrevlåda som du bevakar och när det inkommer ärenden fördelar du dem till rätt person. Dessutom förekommer sedvanliga administrativa arbetsuppgifter som leveranskontroll av fakturor, enklare inköp, diareföring och bokning av resor. I samband med möten och konferenser ansvarar du för administrationen genom att exempelvis skicka ut kallelser, föra protokoll samt sammanställa dokument och veckobrev.

Då du kommer att ha stora kontaktytor ser vi att du har en hög servicekänsla och ett professionellt sätt att uttrycka dig på i olika sammanhang. Du har en förmåga att strukturera ditt arbete och kan effektivt växla fokus mellan olika arbetsuppgifter efter verksamhetens behov. Du är inte rädd för att ta för dig och hugger i där det behövs. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-08-01

Kravprofil för detta jobb
• Minst gymnasial utbildning eller motsvarande
• Minst ett (1) års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i MS Office-paketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2016-12-31 med god chans till förlängning. Tillträde 2016-09-05.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13953CS i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
13953CS

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 13953CS
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2974389

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: