Join us – Chef Datacom Customer Care

TeliaSonera Broadband Services Sweden / Chefsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TeliaSonera Broadband Services Sweden i Jönköping, Göteborg, Norrköping, Kalmar, Karlstad eller i hela Sverige

Broadband Services Swedens huvudinriktning är massmarknadstjänster inom TV, Internet och Röst för anslutning av hem och företag samt hemmets kommunikation.

Vill du vara med och utveckla och leverera en kundupplevelse i världsklass genom att ansvara för enheten Datacom Customer Care, vilket innebär ansvar för incidenthantering för Datacomlösningar. Vi söker dig som vill arbeta med att säkerställa att vi arbetar på det mest effektiva sättet samt att vi maximerar servicetillgängligheten.

Inom Bredband håller Telia på att bygga upp en helt ny serviceorganisation som ska bidra till kundupplevelse i världsklass genom att leverera service till våra företagskunder. Vi söker  nu dig som vill bli ledare för en av våra enheter inom Front Office: Datacom Customer Care, med huvuduppgift att hantera incidenter och requests från våra kunder inom datacom området.

Tjänsten finns i TeliaSoneras B2B segment och innebär personalansvar för ca 20 medarbetare. 

Publiceringsdatum
2012-10-25

Arbetsuppgifter
• Implementera, underhålla och förbättra kvaliteten på customer care inom datacom och på så sätt säkerställa uppfyllnad av kundavtal och bästa möjliga kundupplevelse
• Säkerställa väl fungerande kommunikation med kunder, interna intressenter och support organisationer hos partners.
• Implementera och förbätta processer
• Analysera, rapportera och förbättra servicekvaliteten.
• Som ledare stötta, coacha och motivera enhetens medarbetare och skapa en kundfokuserad servicekultur
• Som ledare aktivt arbeta för att skapa förutsättningar för medarbetarna att prestera på bästa möjliga sätt.

Vi erbjuder
Telia Bredbandstjänster Sverige ansvarar för en mycket spännande affär med en enorm potential. Du kommer att arbeta i en enhet av kompetenta och drivna medarbetare och som tillsammans bidrar aktivt till kundupplevelse i världsklass och möjliggörandet av TeliaSoneras framgång. Rollen innebär konkreta möjligheter att göra ett tydligt avtryck och för rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter i en stor internationell koncern. TeliaSonera kännetecknas av en internationell, ambitiös och professionell miljö och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en dynamisk kultur med höga ambitioner.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har universitetsutbildning inom relevant område samt minst 7 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Då tjänsten innebär personalansvar förväntar vi oss att du har flerårig ledarerfarenhet, helst från verksamhet inom Customer care/Servicedesk/Helpdesk. Vidare har du dokumenterad erfarenhet från att arbeta med relevanta standardramverk och referensmodeller (ITIL, etc) samt god kunskap om verktyg för kundinterface. Du besitter relevant teknisk kompetens.

Vem är du?
Vi letar efter dig som är analytisk och som hela tiden letar efter sätt att göra saker bättre. För dig är fokus på kundnöjdhet en självklar del i ditt dagliga arbete och du förstår vikten av att ta ett tydligt end-to-end ansvar. Som ledare sprider du effektivt ditt kundfokuserade arbetssätt till dina medarbetare och är dessutom bra på att skapa engagemang och entusiasm bland dem du arbetar med.

Placeringsort
Jönköping

Sista ansökningsdag
Urval påbörjas omgående, så vi ser gärna att du söker så snart som möjligt, dock senast den 12 november 2012.

Kontaktuppgifter för detta jobb
I denna rekrytering samarbetar vi med Experis. Vill du veta mer kontakta Anna Karlahag 08 7363523 eller Cecilia Åkerlind 08 4523346

Arbetstider och omfattning
Tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-12
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Karlahag, +46 8-736 35 23
Cecilia Åkerlind, +46 8-452 33 46

Företag
TeliaSonera Broadband Services Sweden

Adress
TeliaSonera Broadband Services Sweden
10663 Stockholm

Jobbnummer
1375029

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TeliaSonera Broadband Services Sweden

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TeliaSonera Broadband Services Sweden: