Jobzone söker en Customer Service Supervisor

Jobzone Stockholm, Tjänstemän Bemanning, Uthyrning / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobzone Stockholm, Tjänstemän Bemanning, Uthyrning i Stockholm, Huddinge, Vallentuna, Sigtuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-03-18

Beskrivning
I rollen som Customer Service Supervisor ansvarar du för biljettförsäljning till och drift av Skyview samt souvenirförsäljning.

De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av att ta emot kunder och ge service, lösa uppkomna problem, besvara och hantera kundförfrågningar och utföra försäljningsarbete. Det ingår också att handleda och instruera inhyrda konsulter med fokus på service och merförsäljning.
Arbetet sker främst i Service Center

Dina arbetsuppgifter
- Ge utomordentlig service till besökare/kunder, hantera förfrågningar och lösa uppkomna problem.
- Som medarbetare i Service Center har du varierande arbetsuppgifter som biljettförsäljning, kundförfrågningar, souvenirförsäljning och sköta driften av SkyView.

- Ta del av evenemangsinformation i syfte att hjälpa besökare/kunder med allehanda frågor samt tillhandahålla information vid behov.
- Ansvarig för besökarna/kundernas trygghet och säkerhet ombord på SkyView.
- Arbeta med merförsäljning.
- Ha löpande kontakt och kommunicera med kollegor, besökare, kunder och tredjepartsleverantörer.
- Vara en ambassadör för Stockholm Live samt agera arbetsledare för Jobzonekonsulter i form av att ge instruktioner om arbetsrutiner och arbetssätt inom Service Center, Skyview och biljettkassa.

Befogenheter
- Vidta nödvändiga åtgärder för att förebygga, hindra eller hantera en incident/händelse som medför risk för ohälsa/olycka.
- Att lösa problem som uppkommer i arbetet utifrån gällande instruktioner och/eller överenskommelse med närmsta arbetsledare.

Kvalifikationer
Utbildning

- Gymnasium

Tidigare erfarenhet

- Erfarenhet av service och försäljning
- Erfarenhet från försäljning i biljettsystem, t ex AXS och Transticket, är meriterande.

Kunskaper

- Ha hög social kompetens, positiv attityd. Du är en möjliggörare!
- Tar egna initiativ och har alltid har rätt inställning, till kollegor och kunder
- Goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som i skrift
- Meriterande med andra språk
- God kunskap i MS Office, allmän IT/teknisk kunskap

Samarbetsförmåga

Arbetar bra tillsammans med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.

Service och kundbemötande

Sätter kunden i centrum och söker aktivt kunskap om kunden och dennes behov. Söker också kunskap om den egna organisationen för att veta vad den kan prestera. Är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt beteende.

Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig i att leverera lösningar. Sätter alltid säkerhet först.

Kvalitetsmedveten

Är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard. Lägger ner stor vikt vid att man lever upp till dessa.

Självgående
Kan arbeta utan i förväg fastställda rutiner eller vägledning. Identifierar och genomför aktiviteter som leder i målets riktning.

Styr självständigt sitt arbete vad gäller att prestera resultat och välja arbetsmetod. Fattar nödvändiga beslut inom sitt arbetsområde

Anställningsvillkor
Avdelning: Customer Service

Anställningsform: Bemanningsresurs

Omfattning: Heltid

Övriga anställningsvillkor: Schema mån-sön, 37,75 h/v

Jobzone erbjuder dig:

- Arbete i ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag. Genom våra 50 kontor i Sverige och Norge personalförstärker vi över 2000 kunder per år i olika branscher och befattningar.

• Arbete i ett företag vars målsättning är att skapa framgång för individer och organisationer, och vars vision är att vara branschens bästa arbetsgivare!

• Arbete i en kultur som av våra medarbetare beskrivs som välkomnande och inkluderande.

• Kollegor med stort engagemang och med höga ambitioner.

• Arbete hos ett företag som självklart är auktoriserat, har kollektivavtal, försäkringar, förmåner med mera.

Du kan känna dig trygg i din anställning hos Jobzone och våra kunder!

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: 2019-04-01 Visstidsanställning till 2019-10-31

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-14
Ange följande referens när du ansöker: 2019/77
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Peter Dangovanos 0733599556

Företag
Jobzone Stockholm, Tjänstemän Bemanning, Uthyrning

Adress
Jobzone Stockholm, Tjänstemän Bemanning, Uthyrning
Arenavägen 47
12177 Johanneshov

Kontorsadress
Arenavägen 47

Jobbnummer
4675223

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobzone Stockholm, Tjänstemän Bemanning, Uthyrning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobzone Stockholm, Tjänstemän Bemanning, Uthyrning: