Jobba sommarsäsong på Swedavias kundtjänst!
Swedavia AB / Kundservicejobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedavia AB i Sigtuna,
Upplands Väsby,
Stockholm,
Norrköping,
Gotland eller i
hela Sverige Brinner du för kundfrågor och service och är på jakt efter sommarjobb? Vi på Swedavias Contact Center söker nu flera nya medarbetare som vill jobba hos oss över sommarsäsongen 2024!
Contact Center är en kundanpassad och flexibel verksamhet som arbetar med att ge bästa service till Swedavias kunder och resenärer framförallt via telefon- och mejlkontakt. Som Agent hos oss får du jobba på en spännande arbetsplats med flygpuls och internationell atmosfär, tillsammans möjliggör vi för människor att mötas!
Publiceringsdatum2024-03-06ArbetsuppgifterPå Contact Center sitter du stationerad på Arlanda, men svarar på ärenden för alla våra tio flygplatser. Contact Center består av Customer och Parkering. Customer hanterar allmänna frågor, medan Parkering huvudsakligen svarar på frågor som rör parkeringsärenden. Som anställd hos oss jobbar du över gränserna för de olika delarna. Till arbetsuppgifterna hör bland annat telefon- och mejlkontakt med kunder och resenärer och dina främsta arbetsredskap är dator och telefon. Arbetet är periodvis mycket telefonintensivt.
Flygplatsen är öppen årets alla dagar och i din roll som Agent arbetar du mot verksamhetens behov, vilket innebär oregelbundna arbetstider samt varierande längd på arbetspassen. Du arbetar i skift på ett rullande schema, där både helg- och nattarbete kan ingå. Dagtid varierar arbetstiden mellan 05.30 och 23.00.
Betald utbildning kommer påbörjas i april och maj, sommarjobbet sträcker sig sedan till sista september.
ProfilVi söker dig som...
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska eftersom du dagligen har kontakt med våra kunder och resenärer
• Kan ta dig till flygplatsen dygnets alla timmar
• Är bekväm med att arbeta med telefon och dator som arbetsredskap
• Är engagerad och har intresse för service och kundfrågor
• Är lyhörd inför verksamhetens behov och kan prioritera
• Har ett flexibelt förhållningssätt och kan hantera arbete i högt tempo
• Kan leda dig själv
• Har ett utvecklat ordningssinne
Vi ger dig
Hos oss får du...
• Möjlighet att uppleva en unik och spännande arbetsplats
• Hög arbetsglädje och fantastiska kollegor
• Utvecklande och stimulerande arbetsuppgifter
• Kollektivtrafiksbidrag
• Tillgång till förmånsportalen Benify
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Swedavia AB (org.nr 556797-0818),
http://swedavia.se Jobbnummer 8520168
Observera att sista ansökningsdag har passerat.