Jobba som Konsultchef hos Manpower i Ludvika
Manpower AB / Administratörsjobb / Ludvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Ludvika,
Smedjebacken,
Ljusnarsberg,
Fagersta,
Säter eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Ludvika,
Smedjebacken,
Fagersta,
Säter,
Borlänge eller i
hela Sverige Vi på Manpower söker just nu dig som vill jobba som Konsultchef internt hos oss i Ludvika. Vi söker dig som är en teamplayer och brinner för personalfrågor och att utveckla affärer. Detta är en perfekt möjlighet för dig som vill göra stor skillnad för många människor och som trivs med att ständigt ställas inför nya och spännande utmaningar. Låter det spännande? Varmt välkommen med din ansökan!
Vad innebär jobbet som Konsultchef?
Du kommer att utgå från vårt kontor i Ludvika men också samarbeta med kollegorna på kontoren i närområdet. Det är ett härligt team med nära till skratt. Tjänsten är på heltid och kommer att börja med en provanställning på 6 månader. Start är i augusti eller enligt överenskommelse.
Som Konsultchef hos oss på Manpower kommer du i huvudsak att arbeta med att leta efter nya stjärnor till uppdrag hos våra kunder, ha fullt personalansvar över dina konsulter samt skapa och bevara kundrelationer. Du kommer också att arbeta med resurshantering, bemanning, ordermottagning och ha försäljningsansvar. I första hand kommer du att arbeta med våra största kunder i Sandviken och det är främst roller inom industri och logistik men även uppdrag på tjänstemannasidan.
Exempel på arbetsuppgifter:
* Söka, attrahera och boka in kvalificerade kandidater
* Bedöma och kvalitetsgranska potentiella konsulter genom intervjuer och referenstagning
* Ansvara för dina konsulters utveckling samt formulera krav och mål för individen
* Personaladministration samt inhämtning och attestering av underlag för lön och faktura
* Ta order och kravspecifikation samt ansvara för orderuppföljning
* Prisdiskutera och offerera i samråd med affärsansvarig
* Hålla dig uppdaterad kring avtalsvillkor som berör de kunder och partners du arbetar med
* Hålla dig uppdaterad på arbetsmarknadsrelaterade frågor för att kunna agera konsultativt mot kunder och partners
* Utveckla befintliga kunder samt ansvara för att identifiera nya potentiella kunder och leads lokalt
Är du rätt person för jobbet?
Den här tjänsten passar dig som är affärsdriven, initiativrik och handlingskraftig. Du har en god prioriteringsförmåga och är en riktigt teamplayer. Som person är du kommunikativ och lösningsorienterad. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet av bemanningsbranschen, rekrytering, försäljning eller att du tidigare jobbat inom industri med personalansvar.
Vidare har du:
* Utbildning inom Personalvetenskap eller motsvarande alternativt relevant arbetslivserfarenhet
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
* Goda kunskaper i Officepaketet och god systemvana
Hur söker jag tjänsten?
Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på
http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar
Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00
Vid andra frågor får du gärna maila Talent Acquisition Specialist Paula Skoglund på
Paula.Skoglund@jeffersonwells.se Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
Publiceringsdatum2021-06-18ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-07-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagManpower AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5481565c-2278-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Arbetsplats Manpower
Jobbnummer 5819558
Observera att sista ansökningsdag har passerat.