Jobba som Business Support Coordinator via Manpower i Göteborg
Manpower AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en detaljorienterad och självgående person med stark förmåga att kommunicera med människor på alla nivåer? Just nu söker vi en Business Support Coordinator till vår kund i Göteborg som vill arbeta nära affären och säkerställa kvalité tillsammans med dina kollegor. Låter det intressant? Sök redan idag!
Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader, med goda möjligheter till förlängning eller anställning direkt hos kund. Tjänsten startar enligt överenskommelse. Placering kommer vara i Göteborg, med goda kollektivtrafiksförbindelser.
Rollen som Business Support Coordinator
I rollen kommer du ingå i ett team med sju kollegor som tillsammans arbetar med kundens största och viktigaste kunder. Ditt huvudsakliga fokus kommer vara att agera stödfunktion till KAM avdelningen, i processer som bland annat rör kundnöjdhet, prissättning och kvalitetssäkring. Vidare har du många kontaktytor och arbeta med ett brett nätverk inom bolaget. Du kommer också:
* Upprätthålla och uppdatera affärsdokumentation
* Samarbeta med olika avdelningar och företagsområden för att säkerställa en smidig verksamhet
* Utföra andra administrativa uppgifter som krävs.
Vem är du?
För detta uppdrag söker vi någon som är nyfiken, på tårna och tycker om att befinna sig i en miljö av ständig utveckling. Teamet du kommer tillhöra är sammansvetsat, där alla är lagspelare och hjälps åt att lösa problem. Vi tror också du har:
* Minst 2 års erfarenhet av administrativt arbete
* Mycket goda kunskaper i Office-programmen - Främst Excel
* Start förmåga att kommunicera och samarbeta med olika avdelningar och personer
* Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och prioritera efter vikt
* En start detaljorientering och noggrannhet.
Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder en utmanande och utvecklande tjänst med möjlighet till en personlig och professionell utveckling inom en internationell miljö.
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Caroline Inal. Email:
Caroline.inal@manpower.se. Sök tjänsten senast den 2023-02-06
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Ersättning Not Specified
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "02889e57-2eeb-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Arbetsplats Manpower
Jobbnummer 7365660
Observera att sista ansökningsdag har passerat.