Jobba som assistent till Hermes Medical Solution

Manpower / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Hermes Medical Solution rekryterar en serviceinriktad marknadskoordinator ansvara för att koordinera utställningar, marknads martrial och receptionen.

HERMES Medical Solutions är ett högteknologiskt, internationellt familjeföretag med anställda i ett flertal länder. Vi utvecklar och säljer produkter och service inom medicinsk teknik. Främst gäller det mjukvaruprogram för att utvärdera medicinska bilder inom nuklearmedicin och radiologi. Vi är ett litet företag med alla funktioner som krävs från idé, utveckling, till installation och användning hos kund, vilket ger dynamik och överblick, men även behov av flexibilitet hos våra anställda. Här är allas idéer lika välkomna och du får ta ansvar från dag ett.
Läs gärna mer på www.hermesmedical.com

Publiceringsdatum
2016-09-13

Dina arbetsuppgifter
I denna roll som kombinerad marknadsassistent och receptionsansvarig på HERMES Medical Solutions i Stockholm, har du en mycket varierande och aktiv roll. Du arbetar löpande i ett flertal funktioner inom reception, administration, logistik-inköp kontorsmaterial, ordermottagning samt allmänna uppgifter på kontoret. I tjänsten är du ansvarig för Hermes samordning av utställningar konferenser bokningar och till vis del genomförande, du kommer själv att delta vid 2 konferenser runtom i värden/år och förbereda framtagning av marknadsmaterial alternativt arbeta i indesign med att slutföra.

Parallellt med ovan uppgifter löper ständigt pågående projekt på kontoret som du är ansvarig för. Sammanlagt arbetar 12 personer på kontoret i Stockholm, fyra av dessa kommer du att supportera när de är i Stockholm eller på resande fot.

Vem är du, kunskaper och erfarenheter

Tjänsten ställer höga krav på kvalitet, servicenivå, att du arbetar proaktivt samt har en god struktur med ordning och reda. Du har ett intresse för människor, en positiv och tillgänglig attityd samt god samarbetsförmåga. Du löser situationer när de uppstår och är van att arbeta under förändring och utveckling. Som person är du trygg i dig själv, omtänksam och har ett gott eget omdöme, hög integritet och är mycket serviceinriktad.

Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i företag gärna med internationell verksamhet. Vi tror att din utbildningsbakgrund är inom områdena administration/ekonomi eller marknad. Du som söker måste kunna uttrycka dig mycket väl i såväl tal som skrift, både på svenska och på engelska. Ett krav är att du har arbetat med sociala media och har en god vana av att arbeta i Microsoft Office - Word, Excel och PowerPoint samt InDesign är starkt meriterande.

I tjänsten föreligger resor ca. 2 veckor om året på konferenser på olika ställen i världen.

Vi ser gärna att du ansöker snarast då urvalet sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-25
Ange följande referens när du ansöker: 10799
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Charlotte Åvall 42,371,633 cavall@manpower.se

Företag
Manpower

Adress
Manpower
11181
11181 0180

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
3045240

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower: