Jobba med Sveriges största teleoperatör hos oss på Releasy!

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås, Ulricehamn, Vårgårda, Tranemo, Herrljunga eller i hela Sverige

Om Releasy:
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål.

Vi fortsätter att växa och behöver därför stärka upp våra avdelningar som jobbar med Telias kundtjänst samt teknisk support i Borås. Du blir anställd av Releasy och jobbar på uppdrag för vår kund Telia. Vi har vårt kontor i Pulsens lokaler i centrala Borås.

Publiceringsdatum
2019-11-08

Dina arbetsuppgifter
På Telia har du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal som rör sig om TV, bredband- och mobiltjänster. Mail, chatt, sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen". I de inkommande samtalen jobbar vi även med frågor som rör sig om faktura, abonnemang samt merförsäljning för att erbjuda kunden bästa möjliga service.

Arbetsplats:
• Vi har vårt kontor i Pulsens lokaler i centrala Borås.
• En modern arbetsplats med många olika uppdrag.
• Ett målstyrt arbete med coachande och synligt ledarskap.
• Vi sitter i öppet kontorslandskap och har god gemenskap med kollegor som tycker om att ha roligt.
• Varje år hålls sommarfest och julevent, tillsammans med regelbundna andra lokala aktiviteter, såsom spelkvällar och After Work!

Utbildning och Karriärtrappan:

Din anställning inleds med tre veckors utbildning för att bekanta dig med Releasy och Telia. Här lär du dig använda de stödsystem du kommer att arbeta med samt får en grundutbildning i det optimala kundmötet. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare. Förkunskaper är inget krav då du får all utbildning på plats. Vi söker dig som är engagerad, positiv och har en vilja att lära!

Hos oss finns också goda möjligheter att utvecklas och för rätt person väntar en spännande och fartfylld karriär bakom hörnet. Som agent startar man med ett antal grundutbildningar och sedan är det den individuella prestationen och målsättningen som styr. Vidare på vår karriärtrappa finns möjlighet till fördjupande utbildningar, bonusar och andra förmåner. Vi ser många fördelar med att rekrytera internt och flera av våra anställda har utvecklats till exempelvis utbildare, produktspecialister eller teamledare.

Vi erbjuder dig:

Chansen att arbeta med ett spännande uppdrag: Telia.

Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.

En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du!

En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter och stödsystem du kommer arbeta med.

Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.

Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därför får du som anställd friskvårdsbidrag samt tillgång till massage på arbetstid.

Profil
Vi söker dig som behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska ha god datorvana samt vara duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och veta hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt vid personlig lämplighet.

Arbetstider:
Din arbetstid är schemalagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är måndag till fredag mellan kl. 08:00 och 18:15. Helgarbete kommer också att förekomma beroende på behov och kompetens.

Vi har också öppet över jul och nyår där arbetstiderna är 09:00-17:00.

Anställningsgrad:
100%.

Ersättning
Fast lön enligt kollektivavtal med Unionen, med chans till provision.

Utbildningsstart:
29:e november samt 10:e januari.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Kostana Salijevic på kostana.salijevic@releasy.se.

Varmt välkommen till Releasy och Telia!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633), http://releasy.se/

Arbetsplats
Releasy Customer Management

Jobbnummer
4947885

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: