Jobba med kundservice för Boxer!

Stockholm, Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholm, Stockholm i Stockholm

Teleperformance Nordic AB

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 49 länder med mer än 135.000 anställda på 260 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 11 kundservice i Norden med 2000 anställda. Se även www.teleperformance.com

Är du trött på att jobba med uppsökande försäljning?
Vill du hellre ha ett arbete där kunderna kontaktar dig?
Tycker du om att kunna påverka din lön?

Då har vi det perfekta arbetet för dig!

I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger service och utför merförsäljning, det vill säga ge bästa möjliga service och lösa kundens problem.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig de bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i din roll hos oss. Du kommer att få en bra utbildning och introduktionsperiod samt en kund och säljutbildning som ska ge dig en bra grund för fortsatt utveckling. Du kommer att bli en del av ett trevligt team och ett framgångsrikt och stabilt företag med fina karriärmöjligheter. Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centrala Stockholm. Vi erbjuder månadslön, OB-tillägg och provision.

Vi arbetar med många kända varumärken och ger våra anställda en fantastisk möjlighet att lära sig grundstenarna i både kundvård och försäljning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt.

 Din bakgrund
Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd. Du bör ha tidigare erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning. Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift.

Viktiga personliga egenskaper:
• Du är tävlingsinriktad och drivs av att kunna påverka din egna inkomst.
• Du vill jobba och utvecklas inom service & försäljning.
• Du tycker om att arbeta i ett högt tempo.
• Du du har ett intresse för ny teknik.

Du är en självgående person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se toppresultat. Du är orädd och en person som hela tiden tänker framåt och som inte är rädd för att hugga i och försöker alltid se lösningar istället för problem. Du är prestigelös och ser teamarbete som en självklarhet.

Motivera varför du vill ha just detta jobb och varför vi ska välja just dig!
Start för utbildningen är 2013-04-15.

Utbildningen pågår under en månad och är betald. Utbildningen hålls måndag-fredag under kontorstid (under denna period gäller heltid!). Därefter tilldelas ni egna scheman med en sysselsättningsgrad på 75%-100%.

Heltid 100% och Deltid, 75%. Månadslön + bonus.
Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 månader.
Rullande scheman, öppettider mån-fre 8:00-21:00 lör-sön 9:00-20:00.

Kontakt: Louise Hamilton 0702-212276 louise.hamiltonton@se.teleperformance.com

Publiceringsdatum
2013-03-15

Arbetstider och omfattning
39 tim./v.. Tillträde: 15 April tillsvidareanställning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-04-14
Ange följande referens när du ansöker: 2013/46
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Stockholm, Stockholm

Adress
Stockholm, Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm

Jobbnummer
1495548

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholm, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholm, Stockholm: